اصولا تمامی محیط های اداری باید با خرید صندلی اداری تجهیز گردند. به غیر از میز، صندلی اداری جزء جداناپذیر یک سازمان محسوب می گردد. بدون وجود این لوازم کار کردن برای پرسنل امکان پذیر نخواهد بود. شرکت فرامین همواه با استفاده از مواد اولیه مرغوب، تلاش در ارائه صندلی هایی با توجه به اصول ارگونومی را داشته است. صندلی های تولید شده در این مجموعه کاملا به روز بوده و طی سالها استفاده تخریب نشده و آرامش را برای پرسنل به ارمغان می آورد.

خرید صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری ارگونومیک در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند. صندلی های استاندارد علاوه بر برطرف کردن نیاز کارمندان سبب ایجاد شرایطی می شود که افراد به راحتی به فعالیت بپردازند. پس در هنگام خرید صندلی اداری استاندارد لزوم توجه به ویژگی های آن پیشنهاد می شود. برای این منظور تنها کافی است به هنگام خرید صندلی اداری استاندارد چند نکته را مورد ملاحظه خود قرار دهید.

مثلا ارتفاع صندلی ادرای را چک کنید که حتما باید قابل تنظیم باشد. تغییر ارتفاع صندلی باید به کمک یک اهرم انجام شود. کاربر باید بتواند با توجه به قد خود ارتفاع مناسب را تنظیم کند. و یا تکیه گاه صندلی باید به اندازه ی مناسبی باشد. بدین منظور که ۳۰ تا ۴۸ سانتی متر باید پهنا داشته باشد. این تکیه گاه باید قابلیت پوشش منحنی ستون فقرات را فراهم آورد. از طرفی پرشدن فرورفتگی ها و برآمدگی های کمر در صندلی استاندارد بسیار مهم است.

بررسی و خرید صندلی اداری مناسب کارمندان

هدف ارگونومیک بودن، طراحی برنامه، ابزار و وسایلی است که برای حفظ سلامت فیزیکی انسان به کار برده شود. معمولا افرادی که ساعت های طولانی مجبور به نشستن بر پشت میز هستند، در معرض خطرهای جدی در ارتباط با ستون فقرات و یا جسم خود می باشند. در مقابل علم ارگونومیک کمک می کند تا با انتخاب اقلام و لوازم استاندارد از این خطرات احتمالی به دور باشیم.

ستون فقرات انسان منحنی به سمت داخل است که در صورت پر نشدن فرو رفتگی ها و نشستن های طولانی مدت منجر به ایجاد خمیگی در ستون فقرات خواهد شد. همچنین نشیمن و تکیه گاه صندلی باید به گونه ای باشد که بتوان ساعات های طولانی بر روی آن نشست.

بنابراین به هنگام بررسی و خرید صندلی اداری فراموش نکنید که اگر شما یک صندلی اداری مناسب را خریداری کنید که تمام خصوصیات و استانداردهای لازم برای یک صندلی خوب را داشته باشد، طی استفاده اعضای بدن آسیب ندیده و راحتی بیشتری را برای شما ایجاد خواهد کرد. همین موضوع تا حد امکان مدیران سازمان ها را قانع کرده تا همواره صندلی اداری استاندارد و ارگونومیک خریداری کنند.

 

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان