میز اداری چرمی یکی از طرح های مبلمان اداری به شمار می رود. این میز اداری اصولا در دکوراسیون به سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. ظرافت به کار برده شده در صفحه روی میز، پایه ها و تابلوی این میز به خوبی قابل مشاهده است. همانطور که می دانید در میز اداری چرمی، از چرم برای صفحه جلویی میز به عنوان نما استفاده می شود.

مبلمان اداری کلاسیک عمدتا مشتریان خاص خود را دارد. اصولا مدیرانی که خواهان دکوراسیون لوکس اداری اند به دنبال میز و لوازم کلاسیک هستند که با روکش چرم خود جلوه خاص و منحصر به فرد به محیط کار می بخشد. این میز می تواند در انواع میز مدیریت، میز کارمندی، میز کارشناسی، میز گروهی و… تولید و عرضه گردد.

نگهداری میز اداری چرمی

تمیز نگاه داشتن و نگهداری میز اداری چرمی همواره مورد توجه همه افراد بوده است. استفاده ازواکس یکی از روش هایی است که به منظور افزایش دوام و جلوه محصولات چرمی امکان پذیر شده است. این واکس ها که علاوه بر زیبایی از ترک خوردن زود به هنگام چرم ها که به دلیل وجود گرما و سرما ایجاد می شود جلوگیری کرده و عمر آن را طولانی تر می کند.

پاک کردن راحت خودکار از روی چرم، پاک کردن لکه های چای و رنگ بزرگترین مزیت میز اداری چرمی محسوب می شود. چنانچه در نگهداری میز اداری چرمی موفق عمل کنید می توانید سالها بر استفاده آن حساب باز کنید. چرم یکی از مواد مرسومی است که از گذشته تا به امروز به دلیل کیفیت و دوام بالایی که دارد برای ساخت مبلمان اداری و خانگی مورد استفاده قرار گرفته که به دلیل داشتن قیمت بالا در مدل های طبیعی تهیه آن برای همگان مقدور نخواهد بود.

انواع میز اداری چرمی

امروزه انواع میز اداری چرمی از لحاظ جنس و مواد به کار برده شده به دونوع چرم مصنوعی و طبیعی تقسیم بندی می شود. که به دلیل قیمت بالای چرم طبیعی اصولا فروشندگان ترجیح می دهند از نوع مصنوعی را در بازار عرضه کنند. چرا که فروش محصولاتی این چنینی نه به نفع مصرف کننده است نه فروشنده، البته در این میان خریدارانی هم هستند که ترجیح می دهند پول بیشتری را برای تهیه ملزومات خود صرف کنند.

انواع میز اداری چرمی که از مواد مصنوعی تهیه شده باشد، از درجه بندی برخوردار است. چرم مصنوعی درجه یک که ظاهری شبیه به چرم طبیعی دارد از مزایای بیشتری نسبت به نوع طبیعی خود بهره مند است. مثلا می تواند در انواع مختلفی از رنگ ها و یا انواع مختلفی از بافت بر روی چرم تولید و عرضه گردد. رنگ های مختلف از جمله زرد و قرمز با بکارگیری چوب هایی زیبا و مرغوب می تواند از اقلام لوکسی باشد که بوسیله آن اتاق کار یا منزل خود را آرایش کنید.

رنگ های قهوه ای و سیاه از اولین رنگ هایی هستند که به محض شنیدن اسم میز اداری چرمی به ذهن ما متبادر می شود. اما امروزه انواعی از چرم های ترکیبی در بازار عرضه می گردند که می توانند بوسیله ی رنگ چرم طبیعی و چوب به کار گرفته شده، حسی از گرما و آرامش را به ارمغان بیاورند. به غیر از چوب، فریم های فلزی نیز می تواند با ترکیب انواع چرم مدل های متنوعی از مبلمان اداری چرمی را حاصل کند. ترکیب فلز و چرم در کنار یکدیگر می تواند در دکوراسیون های صنعتی و مدرن به خوبی خود را نمایش دهد.

راهنمای خرید میز اداری چرمی

میز چرمی از انواع مختلفی برخوردار است که قبل از هر اقدامی بهتر است با مطالعه ی راهنمای خرید میز اداری چرمی، اطلاعات خود را پیرامون این محصول زیبا بالا برده تا خرید رضایتمندانه ای را تجربه کنید. از مهم ترین نکاتی که به هنگام خرید محصولات اداری چرمی باید بدان دقت کنید، کیفیت و درجه چرم است. اصولا چرم هایی که بافتی قوی و گره های بیشتری دارند، مرغوب تر هستند. چرم بهتر است که لمس شود.

در صورت نرم و منعطف بودن، چرم از کیفیت خوبی برخوردار است، برخی از چرم ها گره های کمتری داشته و خشک هستند که جزء چرم های درجه پایین تر محسوب شده که زودتر از بین می روند. برای انتخاب میز اداری حتما بر پشت آن نشسته و میزان راحتی آن را بسنجید. ارتفاع مناسب میز سبب ایجاد آرامش بیشتر حین کار و خستگی کمتر در پاها و دست ها می شود. فاصله ای که میان دست و میز شما برقرار می شود باید کاملا استاندارد باشد.

متراژ و نوع دکوراسیون اتاق خود را حتما در نظر بگیرید. باید میز چرمی را انتخاب کنید که ابعاد و رنگ آن متناسب با فضای اتاق شما انتخاب شود. معمولا رنگ های بلوطی با انواع سبک ها در دکوراسیون به راحتی هماهنگ می شود

با محصولات میز اداری چرمی ما از طریق لینک زیر آشنا شوید👇

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان