برخی از افراد به دلیل شرایط اقتصادی بودجه کمتری را برای خرید میز اداری در نظر می گیرند و به دنبال خرید میز اداری دست دوم هستند. نکته ای که در این میان حائز اهمیت می باشد کیفیت میز اداری در فضای کار است. بدین صورت که هرچه این توجه و حساسیت بالاتر می رود میزان جلب مشتریان نیز برای فروش بیشتر می شود.

چرا که هر فردی به محض ورود به محل کار شما با مواجه شدن با یک محیط نو با اقلام اداری با کیفیت با اعتماد بیشتری کار را به شما خواهد سپرد. شرکت فرامین تولید کننده انواع میز اداری به شما پیشنهاد دوری از خرید میز اداری دست دوم را می دهد تا در نتیجه آن با بالا بردن میزان فروش به اهداف بلند ملت خود در زمان کوتاهی دست بیابید.

انواع میز اداری

برای مشاهده مشخصات میز های اداری بر روی محصولات زیر کلیک نمایید. (ارسال به سراسر کشور)

راهنمای خرید میز اداری دست دوم

اگر در نظر دارید بدون صرف هزینه های زیاد محیط کار خود را تجهیز کنید، حتما در مورد خرید میز اداری دست دوم فکر کرده اید. پس قبل از هر اقدامی راهنمای خرید میز اداری دست دوم را از دست ندهید. نکاتی که باید به آن توجه کنید، توجه و براندازی فریم های محصولات، یکی از روش ها برای تعیین وضعیت میز اداری است، قابها و پایه های محکم پشتیبانی بلندمدتی را برای فرد فراهم می کند. پس از امتحان حتما پشت میز بنشینید و مطمئن شوید که به اندازه کافی برای استفاده مجدد هنوز محکم و قوی است.

با توجه به خرید میز اداری دست دوم وقت خود را برای ساخت یک دکوراسیون منسجم و زیبا صرف کنید، چرا که انتخاب محصولات دست دوم به این معنا نیست که مجبور به تجدید نظر در زیبایی شناسی فضای کار خود هستید. نکته آخر و مهم در راهنمای خرید میز اداری دست دوم، به هیچ عنوان به دنبال خرید میز اداری دست دوم نباشید.

قیمت میز اداری دست دوم

احتمالا برای خرید میز اداری دست دوم در بازار اقدام به جستجو کرده اید. همانطور که می دانید قیمت میز اداری دست دوم بر اساس میزان کیفیت کالا متفاوت خواهد بود. مثلا خرید میز اداری دست دومی که از چرم برای روکش تزیینی آن استفاده شده است به مرور زمان که میز اداری دچار اصطحلاک می شود، چرم آن اصطلاحا پوسته پوسته شده و دیگر قابلیت اولیه را نخواهد داشت. مطمئنا با خرید همچنین کالایی متضرر خواهید شد، چراکه به محض خرید مجبور به پرداخت پول برای تعمیر چرم میز می شوید.

محیطی را در نظر بگیرید که با میز اداری دست دوم که از رنگ های مرده و کهنه برخوردار است تجهیز شده، در وهله اول به عنوان یک بیننده حسی از تازه کار بودن را نخواهید داشت. همین طور ممکن است حوزه کاری شما را نیز مثلا به عنوان یک دیزاینر به خطر انداخته و مشتریان خود را ازدست بدهید. پس قبل از هر اقدامی به تبعات ناشی از انتخاب اشتباه خود خوب بیاندیشید.

چرا میز اداری دست دوم نخریم

میز های اداری برای راحتی و بالا بردن راندمان کار باید از استانداردهای خاصی برخوردار باشند. میز های اداری دست دوم اصولا به دلیل استفاده بیش از حد کیفیت اولیه خود را از دست داده و نمی تواند کارکرد اولیه اش را داشته باشد. علاوه بر این برخی از افراد سودجو با تعمیر اقلام دست دوم اقدام به فروش محصولات می کنند. به طوری که مشتریان تحت هیچ شرایطی متوجه خرابی و کهنه بودن اقلام نمی شوند. کیفیت محصولات دست دوم تنها زمانی خود را نشان می دهد که چندین ماه به طور مداوم مورد استفاده قرار گیرد.

پس از مدتی با ایجاد صداهای زیاد ، لقی ها، خرابی اتصالات و حتی لولا های کمد و یا ریل های کشو متوجه خواهید شد که چرا میز اداری دست دوم نخریم. هزینه های دو برابر ، خرابی های زیاد، هزینه های حمل دوباره از جمله مواردی است که باید آن را متحمل شوید.

راهکارهای خرید میز اداری دست دوم

به لینک بالا وارد شده و میز اداری دست دوم مورد نظر را به سبدعلاقه مندی ها اضافه کنید تا کارشناسان در کوتاه ترین زمان با شما در تماس باشند.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان