نکات انتخاب میز ادری پایه فلزی :

در این مطلب تهیه شده در مجموعه مبلمان اداری فرامین مدل های مختلفی از میز های اداری پایه فلزی را مورد بررسی قرار می دهیم. از میزهای ساده ، ایستاده تا میزهای پایه فلزی با تعداد زیادی کشو، همه مطابق با نیازهای شما خواهد بود.

میزهای اداری یکی از مهم ترین اجزای مبلمان اداری محسوب می شوند، به خصوص در این شرایط که بسیاری از مردم مجبور هستند از خانه کار کنند. بدون وجود میز و صندلی اداری استاندارد کار کردن برای افراد قطعا کسل کننده خواهد شد. همچنین می تواند بهره وری کار شما را بهبود بخشیده و فعالیت های روزانه طولانی مدت را راحت تر کند و باید مطابق با سبک مبلمان اداری و نوع کاری که انجام می دهید باشد.

اگر به دنبال تجهیزات اداری قابل اعتماد هستید، میز اداری پایه فلزی همان محصولی است که نیاز دارید. متریال بکارگرفته شده در این میزها مقاوم و نگهداری آنها راحت است. این میز با انواع مختلفی از سبک های طراحی هماهنگ می شود.  

نحوه انتخاب میز اداری پایه فلزی مدرن

برای قدم اول کاربرد میز را مشخص کنید. اگر عمدتا با کامپیوتر کار می کنید پس به میزاداری پایه فلزی احتیاج دارید که با فراهم آوردن فضای لازم برای جایگذاری کامپیوتر ،کیس وکابل ها امکان فعالیت را برای شما آسوده سازد. ازطرفی اگر احتیاج به کامپیوتر نداشته و بیشتر فعالیت های شما کاغذی است می توانید مدل هایی را بخرید که کشوهای زیادی دارند.

ارگونومی یکی دیگر از مقوله هایی است که باید مورد توجه شما قرار گیرد. فضای لازم برای قرارگیری پا در زیر میز بسیار مهم است، میزی را انتخاب کنید که فضای لازم را برایتان فراهم کند. اکثر میزها دارای ارتفاع حدودا 76 سانتی متر هستند که این میزان مناسب است. البته در میزهای اداری پایه فلزی ایستاده این موضوع بی اهمیت به نظر می رسد.

اگر از کامپیوتر استفاده می کنید، موقعیت جایگذاری کیبورد خود را به یاد داشته باشید. چنانچه تنظیمات اولیه میز برای نصب درست انجام نشود، ممکن است زیادی بلند شده و سبب ناراحتی و دردهای عضلانی در استفاده طولانی مدت شود. برای دوری از این دست مشکلات مطمئن شوید که کیبورد فضای کافی برای حرکت موس را نیز فراهم می کند.

هر نوع محصول و یا وسیله ای که استفاده می کنید باید مطئن شوید که آرنج شما به صورت درست بر روی میز قرار گرفته و فاصله های استاندارد تا دسکتاپ به خوبی رعایت می شود. اگر فضای کافی دارید میز اداری گروهی پایه فلزی که فضای کمتری گرفته و به صرفه است بخرید.

بهترین میز اداری پایه فلزی برای محل کار :

میز های اداری پایه فلزی در طرح ها و اندازه های مختلفی تولید می شود که می توانید از میان آنها یکی را خریداری کنید.

میز پایه فلزی با قابلیت تنظیم ابعاد

میز قابل تنظیم پایه فلزی نوعی از میزهای هوشمند است که برای کار در خانه و یا دفتر مناسب هستند. این میزها عمدتا ارتفاعی بین 63 تا حدودا 120 سانت را دارند. که با طراحی مینیمالیستی خود به خوبی با محیط پیرامون هماهنگ می شوند. دارای طیف وسیعی از رنگ های مختلف برای سطح و پوشش های فلزی است که قابل تنظیم بوده و ظرفیت وزن بالا را نیز دارد. این مدل میز اداری مناسب افرادی است که ساعات طولانی کار میکنند.

میز ایستاده پایه فلزی

میزهای ایستاده یکی دیگر از انواع میز اداری پایه فلزی که است که امکان بالا بردن آرامش و بهره وری را در شما به حداکثر می رساند. دکمه هایی برای بالا بردن و پایین آوردن میز از جمله امکاناتی است که برای شما فراهم می شود. شما می توانید با توجه به قدتان و همچنین موقیعیت ایستادن، ارتفاع را تغییر دهید و ارگونومی مناسب هر فرد را فراهم می کند. 

دارای لبه های نرمی است که فشار وارده بر روی آرنج را به حداقل می رساند. می توانید میز خود را با کشوهای آپشنال، قفسه ها طراحی و زیباتر سازید.

میز پایه فلزی کشودار

شامل سبک های مختلفی است که در هر کجایی که باشید تجربه ی لذت بخشی را سپری خواهید کرد. میزهای پایه فلزی کشو دار شامل کشوهایی است که در دو طرف میز واقع شده و محل خوبی برای جاگذاری مدارک و وسایل محسوب می گردد. علاوه بر این میز شما می تواند دارای قفسه هایی بر زیر کشوها باشد که برای جاگذاری کتاب یا کیث مورد استفاده قرار گیرد. این میزهای مدرن پایه فلزی دارای میله های آهنی متقاطع است که به میزهای اداری پایداری و استقامت قابل توجهی می بخشد.

به عنوان یک جایگاه کاری کاربردی به همراه کشوهای جادار یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که علاوه بر کیفیت و زیبایی، به دنبال محصولی با عملکردی چندگانه می باشند. سطح میز گسترده و عریض آن به راحتی می تواند گزینه ای مناسب برای کار، مطالعه و حتی بازی باشد. این میزهای ضد زنگ بوده و در عین ایجاد فضای مناسب برای کار، فضای کمی را در اتاق اشغال می کنند.

میز اداری عنصری مرکزی در یک فضای اداری است. بیشترین ساعات روز خود را در کنارش می گذرانید. وقت گذاشتن برای انتخاب آن بسیار منطقی است. نکات زیر را در نظر بگیرید.

سبک:

اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که میز را برای انجام چه کاری لازم دارید. مشخص نمودن زمینه کسب و کار سبب واضح تر شدن نیازهای شما خواهد شد. اینکه فقط از کامپیوتر استفاده می کنید و یا لپ تاپ هم لازم دارید. این موضوع قطعا شما را ناچار می سازد که میزی با سطحی عریض و نسبتا بزرگ خریداری کنید.

تنظیمات:

تنظیمات میزهای اداری پایه فلزی به صورت های مختلفی انجام می شود. بدین دلیل که شما قرار است ساعت های طولانی را بر پشت میز سپری کنید بنابراین تنظیمات باید طوری صورت گیرد که متناسب با وضعیت قرارگیری بدن شما بر پشت میز باشد.

نکته ای سریع برای یافتن بهترین ارتفاع برای میز ادرای این است که در کنار میز بایستید وآرنج خود را بر روی آن قرار دهید، بدین ترتیب چنانچه دست شما به راحتی بر روی میز قرار گرفت ارتفاع میز شما ایده آل است.

فضا:

از ابتدا تعیین کنید آیا دفتر کار شما بزرگ است و قصد دارید با خرید یک میز مدیریت بزرگ آن را پرابهت سازید و یا مجبور هسستید از گوشه ای از اتاق خواب برای انجام فعالیت های روزانه بهره ببرید. برخی از افراد حتی ترجیح می دهند از بیشتر فضای اتاق برای پذیرایی از مهمانان به منظور برگزاری جلسات مهم بهره ببرند در این صورت میزهایی با حجم کمتر و کوچک تر را انتخاب می کنند. پس علاوه بر فضا اینکه چه میزی با چه ابعادی نیازهای شما را پاسخگو باشد کاملا بستگی به خودتان دارد.

سطح :

 با توجه با زمینه کاری و شغلتان مشخص کنید که میز شما از چه متریالی ساخته شود. رایج ترین مواد برای ساخت میز اداری پایه فلزی، فلز، چوب و شیشه می باشد. به طور مثال اگر قرار است تا مدت ها فشار زیادی بر روی سطح میز ایجاد شود، قطعا باید از استقامت زیادی برخوردار باشد. 

میزهای پایه فلزی با سطح شیشه علاوه بر زیبایی خاص خود از کیفیت خوبی برخوردارند. اما اگر شما فردی حساس به وجود لک بر روی شیشه هستید، بهتر است سطوح چوبی را انتخاب کنید تا حدی از وجود لک ها در امان بمانید.

فرامین ابتکاری نوین new innovative faramin
فرامین ابتکاری نوین new innovative faramin