تولیدی میز کنفرانس معیار اصلی و مهمی است که در خرید و انتخاب آن نقش دارد. شاید با خود بگویید از کجا میتوانید یک تولیدی خوب در میز کنفرانس پیدا کنم.

چرا تولیدی میز کنفرانس مهم است؟

مهم ترین بخش مبلمان اداری برای یک شرکت میز کنفرانس می باشد. این میز عنصر مرکزی اتاق مذاکرات به حساب می آید. چراکه مهم ترین قراردادها و مذاکرات بر روی این میز انجام خواهد گرفت. یک مجموعه اداری به دلیل داشتن جلسات بیرونی سازمان و درونی فضایی مجزا را به عنوان اتاق کنفرانس نیاز دارد. اولین و مهم ترین اقلام مورد نیاز این اتاق وجود میز کنفرانس مناسب است.

به دلیل اهمیت نشست های کاری و جلسات با مشتریان لزوم طراحی و تجهیز اتاق کنفرانس الزامی می گردد. استانداردهای ارگونومیکی، تعداد صندلی ها، ابعاد میز کنفرانس به طور کلی بر اساس فضای در نظر گرفته شده تعیین می گردد. این میزها به صورتی که تمامی افراد در مقابل هم قرار گرفته و اشراف کامل بر هم داشته باشند طراحی می گردد. قابلیت تغییر سایز از ویژگی های مهم آن به شمار می رود.

تولیدی میز کنفرانس

ویژگی مهم تولید میز کنفرانس

میز کنفرانس به جهت برگذاری جلسات کاری و اداری از اهمیت خاصی برخوردار است. به همین دلیل طراحی آن باید طوری صورت پذیرد که بتوان جلسات را با مدیرت خاصی برگزار و نتیجه مطلوب را در جهت اهداف به دست آورد. از ویژگی های مهم میز کنفرانس ارتباط دو طرفه یا چند طرفه میان افرادی است که در جلسه حضور پیدا کرده اند. تولیدی میز کنفرانس استاندارد باید این ارتباط را به شکل مطلوبی برقرار سازد.

مدل و اندازه تولید میز کنفرانس باید بر اساس اندازه اتاق جلسات در نظر گرفته شود. برای شرکت های کوچک تر می توان از میز های کنفرانس کوچک بهره برد و برای فضاهایی با ابعاد بزرگتر می توان از انواع میز کنفرانس اداری به ابعاد و شکل های مختلف استفاده کرد. از دیگر ویژگی های مهم میز کنفرانس علاوه بر اندازه، وجود متریال هایی چون شیشه، فلز و چوب است که انتخاب را برای مشتریان آسان تر نموده است.

ابعاد مناسب تولید میز کنفرانس

طول و ابعاد اتاق کنفرانس تعیین کننده سایز و اندازه میز کنفرانس است. این میز می تواند به صورت مستطیل و یا بیضی تهیه گردد. دراتاق های بزرگ به دلیل نامحدود بودن فضا معمولا از میز کنفرانس مستطیل شکل بهره می برند. این میز می تواند با فواصل دور از هم و یا نزدیک به هم تولید شود. اصولا بنابر وجود تعدد زیاد افراد در جلسات اداری اندازه میز کنفرانس بزرگ تر تعیین می گردد. اگر دقت داشته باشید میز های کنفرانسی که برای مکان های دولتی درنظر گرفته می شود اصولا از ابعاد بزرگتری به نسبت شرکت های خصوصی برخوردار است.

اصولا افرادی که در این جلسات حضور پیدا می کنند بسیار بیشتر از افرادی هستند که در شرکت های خصوصی رفت و آمد دارند. با توجه به این موارد و اهمیت این میز به عنوان جزء جدایی ناپذیر یک مجموعه اداری، کارشناسان فرامین با حضور در دفاتر کاری، محیط را بررسی و با هدف بهینه سازی فضا با توجه به بودجه مشتریان عزیز اقدام به تولید و ساخت میز کنفرانس نموده که می تواند شما را در انتخاب بهترین اندازه میز کنفرانس یاری رساند.

2 نکته در خرید میز کنفرانس

  • میز کنفرانس را می توان در طرح ها شکل های متنوعی ساخت. اما در این میان برخی ابعاد و طرح ها مناسب فضاهای اداری نمی باشد و این اتفاق مستلزم رعایت استانداردهایی است که به هنگام ساخت باید رعایت گردد. از نکات خرید میز کنفرانس می توان به توجه به ارتفاع میز اشاره کرد. معمولا میز کنفرانس استاندارد باید حدود ۷۵ سانتی متر ارتفاع داشته باشد. این ارتفاع که از استانداردهای جهانی به شمار می رود مورد نظر اغلب مشتریان در این حوزه می باشد. طول میز های مستطیل شکل از حدود  متر شروع شده و بسته به کارایی مورد نظر خود می تواند در ابعاد بزرگتری نیز ساخته گردد. ساخت میز کنفرانس دایره ای نیز از قطر ۲ متر شروع می شود.
  • از دیگر نکات خرید میز کنفرانس می توان به رنگبندی آن اشاره کرد. بدین صورت که معمولا میز هایی با رنگ تیره مناسب فضاهایی است که از نور بیشتری برخوردارندو یا از نور طبیعی بیرون تغذیه می شوند و با بوسیله نورهای مصنوعی فضای اتاق بسیار روشن شده است. در مقابل رنگ های روشن برای اتاق هایی که از نور طبیعی روز بی بهره اند و از نور مصنوعی نیز استفاده کمی برده شده است مناسب هستند.

تجهیز وطراحی اتاق کنفرانس

اتاق کنفرانس می تواند کوچک و یا بزرگ باشد که به طور خاص برای جلسات مورد استفاده قرار گیرد ویا با ویژگی های بیشتری طراحی شود تا برای اهداف دیگری مانند فضای آموزش، اتاق مصاحبه و کارهای تیمی استفاده شود. امروزه به دلیل کمبود جا اکثر شرکت ها با محدودیت های زیادی برای تجهیز و طراحی اتاق کنفرانس رو به رو هستند، اما دو ویژگی مهم انعطاف پذیری و پویایی در این فضا اهمیت آن را دو چندان برابر می کند. استفاده از میز کنفرانس ساده مناسب علاوه بر صرفه جویی در محیط سبب افزایش کارایی نیز خواهد شد.

بنابراین اندازه گیری دقیق اتاق اولین اقدامی است که برای تعیین وسایل باید انجام شود. هر چیزی که ممکن است عبور و مرور و یا استفاده از میز کنفرانس و تجهیزات را برای شما دچار اختلال کند باید در نظر گرفته شود. مثلا محل دقیق قرارگیری درب، پنجره ها و حتی نحوه باز شدن آنها نیز باید مورد توجه قرار گیرد. بسته به نوع چیدمانی که برای اتاق در نظر می گیرید ممکن است به فضای بیشتری احتیاج داشته باشید، نکته بسیار مهم راحتی و رضایت هر فردی است که در این فضا قصد راه رفتن و یا نشستن بر پشت میز را دارد.

مقایسه انواع میز کنفرانس

اتاق جلسات و یا کنفرانس مکانی است که در آن ایده های زیادی متولد می شوند، کارمندان آموزش می بینند و بسیاری از معاملات انجام می پذیرد. اما این موارد زمانی محقق خواهند شد که چیدمان اتاق کنفرانس با فعالیت ها و اهدافتان مطابقت داشته باشد. بنابراین بکارگیری و انتخاب درست مبلمان اداری سبب بوجود آوردن فضایی می شود که با خود همبستگی ، خلاقیت و تعاملات میان افراد را به همراه می آورد. میزهای مجموعه فرامین در اندازه، سبک ها و مواد مختلفی قابل ارائه می باشد، که با مقایسه انواع میز کنفرانس  می توانید با توجه به نیازهایتان برای خرید اقدام کنید.

میز کنفرانس مستطیلی و مربعی: این میزها برای فضاهای متوسط تا نسبتا بزرگ مناسب می باشند، انتخاب میزهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع امکان سازگاری بیشتری را با نیازهای متغیر فراهم می کند.

میز کنفرانس گرد: این میزها اصولا فضای بیشتری را اشغال می کنند که برای اتاق هایی با فضای بیشتر برای راه رفتن توصیه می شود. میز های کنفرانس گرد امکان فراهم آوردن تعدادی کمی از افراد در جلسات را بوجود می آورد.

میز کنفرانس قایقی: میزهای قایقی با افق دید مناسب در وسط، دید بهتری را برای صفحه نمایش، سخنرانی ها و … برای افراد فراهم می کند. بدین ترتیب به دلیل انحنایی که در وسط میز شکل گرفته کارمندان دیگر در یک خط مستقیم نمی نشینند.

میز کنفرانس یو شکل: یکی از متداول ترین مدل هاست که به دلیل چیدمان و طرز قرارگیری مناسب صندلی ها بسیار محبوب می باشد. این مدل می تواند در شکل های یو باز با تعداد صندلی کمتر و یو بسته با تعداد صندلی بیشتر سفارش داده شود.

پرفروش ترین مدل های میز کنفرانس

برای تجهیز اتاق کنفرانس علاوه بر شرایط مناسبی که در جهت راحتی کارمندان برای برگزاری جلسات مهم کاری ایجاد می کنید باید حتما قبل از هر چیز با توجه به نیازهایتان، برنامه ریزی دقیق از اهداف مشترک داشته باشید. برنامه ریزی هایی که در بهبود طراحی و انتخاب بهتر مبلمان اداری می تواند بسیار سازتده عمل کند. بدین جهت بد نیست که بدانید یکی از پر فروش ترین مدل های میز کنفرانس میز های مستطیلی شکل است که یک انتخاب کلاسیک بوده و بیشترین تعداد صندلی را برای استفاده ارائه می دهند. این میز حتی می تواند از عرض بیشتری برخوردار شود تا تعداد صندلی های بیشتری را نیز در انتهای خود قرار دهد. طی سالهای اخیر میز های کنفرانس طرح قایقی نیز با ظاهر جذاب و زیبای خود توانسته اند جایگاه ویژه ای را در میان خریداران کسب کند.

اما برخلاف معمول این میز نمی تواند صندلی های بیشتری را در مقایسه با یک میز کنفرانس مستطیل هم اندازه خود، ارائه دهد و تنها دید بهتری را برای افراد فراهم می کند. میزهای کنفرانس یو شکل نیز از دیگر مدل های پر فروش محسوب می شوند که با ایجاد زاویه ای مناسب، شرایط مساعدی را برای ایجاد تمرکز و توجه بیشتر در جلسات ایجاد خواهد کرد.

نحوه نصب میزهای کنفرانس فرامین

یافتن بهترین میز کنفرانس برای کسب و کار اصولا چالش برانگیز است، بدین جهت که باید قبل از هر اقدامی جدولی از اندازه های دقیق را تنظیم کنید تا فضایی مناسب برای جلسات فراهم شود. در این میان برخی از مدیران به دلیل مشغله های زیاد کاری مجبورند ماه های زیادی را برای تجهیز اتاق کنفرانس صرف کنند. اما نگران نباشید چرا که تیم متخصص فرامین برای یافتن بهترین میز کنفرانس به شما کمک خواهد کرد. کارشناسان خبره تیم ما از ابتدا تا انتهای خرید همراه شما خواهند بود.

 

تنها کافی است با در دست داشتن اندازه های دقیق با مشاوران فرامین در تماس باشید و به راحتی خرید خود را تکمیل کنید. تمامی محصولات اداری تولید شده در مجموعه ما به صورت وکیوم شده، همراه با راهنما و آموزش نصب برای مشتریان ارسال خواهد شد که می توانید بدون حضور نصاب مبلمان اداری خود را در کوتاه ترین زمان نصب و راه اندازی کنید.

برای دیدن انواع میز کنفرانس تولیدی بر روی لینک 👆👆 کلیک کرده و پس از انتخاب آنها را به سبد علاقه مندی اضافه کنید.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان