میز مدیریت همانطور که از نامش پیداست در اتاق مدیریت جای دارد. این میز به دلیل ابعاد بزرگی که دارد از هیبت خاصی برخوردار است که بر فضای اتاق  تاثیر شگرفی می گذارد. این میز در انواع کلاسیک و مدرن تولید و عرضه می گردد. مشتریان با توجه به سلایق و بودجه خود می توانند هر یک را خریداری کنند. اصولا میزی که برای اتاق مدیریت در نظر گرفته می شود علاوه بر زیبایی باید از استاندارهای خاصی برخوردار باشد تا طی روز ایجاد خستگی نکند.

شرکت فرامین سالهاست در تولید و عرضه میز مدیریت از رقیبان اصلی بازار به شمار می رود طی سالها این شرکت با تولیدات انبوه خود در این زمینه توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

انواع میز مدیریت فرامین

برای مشاهده مشخصات میز های مدیریت بر روی محصولات زیر کلیک نمایید. 

پس از مشاهده محصولات، میز مدیریت مورد علاقه ی خود را به سبد علاقه مندی ها اضافه کنید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. شما می توانید از طریق واتساپ نیز با ما در ارتباط باشید.

قیمت انواع میز مدیریت

میز اداری مدیریت کلاسیک که بیشتر با چوب و چرم مرغوب تهیه می شود دارای کنده کاری های دستی است که قیمت آن را تا حدودی بالا می برد. این میز از شکوهی کلاسیک وار برخوردار است که قیمت تعیین شده آن را معقول می کند. قیمت انواع میز مدیریت با توجه به مواد به کار گرفته شده در طراحی و تولید بسیار متفاوت می باشد. همانطور که گفته شد میز های کلاسیک که با چوب های سنگین و رنگهای مرغوب تهیه و روانه بازار می شوند از قیمت بیشتری به نسبت میز مدیریت مدرن برخوردارند.

میز مدیریت مدرن که اصولا از مواد اولیه مدرن مثل پلاستیک فشرده، فلز و یا شیشه و … تهیه می گردد دارای قیمت مناسب تری است. این سبک از میز ها نیز در ابعاد مختلفی تولید می شوند که انتخاب رنگ در آنها همچون سبک کلاسیک محدود به رنگهای تیره نمی باشد. از مزیت های بزرگ سبک مدرن آزادی در انتخاب رنگ ها است که طیف وسیعی از رنگهای روشن را در بر می گیرد. برای دریافت قیمت انواع میز مدیریت با مجموعه ما در ارتباط باشید.

انتخاب میز مدیریت کلاسیک و مدرن

امروزه انتخاب میز مدیریت کلاسیک و مدرن کاری تقریبا دشوار شده است. گوناگونی طرح های موجود در بازار سبب فراوش کردن مقصود مشتریان شده است. البته وجود انواع مختلف میز مدیریت اتفاق بسیار خوبی است اما گاهی مشتریان در انتخاب میز مدیریت کلاسیک و مدرن مشکل دارند. هرچند در آخر  قوانین دکوراسیون آنها را مجبور به انتخاب مبلمانی را می کند که در ارتباط با زمینه شغلی آنهاست.

فضای را در نظر بگیرید که در آن طراحی سایت و تبلیغات انجام می پذیرد و به سبک کلاسیک چیدمان شده است. قطعا شما به محض ورود به این محیط احساس دوگانگی خواهید کرد حسی از ناآرامی که نهایتا شما را مجبور به ترک مکان می کند. این چنین است که قبل از انتخاب سبک مبلمان اداری حتما زمینه شغلی مورد نظرتان را در خاطر داشته باشید و در راستای آن قدم بردارید. تا محیطی امن و آرام را برای خود و مشتریان ایجاد کنید.

بهترین ابعاد میز مدیریت

انواع مختلف میزها و ابعاد مختلف اتاق های مدیریت، این موضوعی است که باید مورد ملاحظه قرار گیرد. همه افراد همیشه قبل از خرید هر وسیله ای فضای مورد نظر را اندازه گیری کرده و بر اساس آن دست به انتخاب می زنند. بهترین ابعاد میز مدیریت اندازه ای است که اتاق کاری شما را شلوغ و نامنظم نکند. ابعادی که با فضای در نظر گرفته شده یکی باشد و جای اضافی را اشغال نکند. پر کردن فضای پیرامون اتاق علاوه بر از بین بردن نظم و ترتیب حسی از مشوش بودن را القا می کند که این موضوع در مشتریان شما به محض ورود تاثیرات منفی و سویی را خواهد گذاشت.

اگر در انتخاب بهترین ابعاد میز مدیریت شک دارید و قدرت تصمیم گیری در شما تضعیف شده می توانید از کارشناسان فرامین در این زمینه کمک بگیرید.

ارتفاع مناسب میز مدیریت

اتاق کار مکانی است که شما قرار است ساعت های زیادی را در آن سپری کنید. بنابراین اینکه محل کار خود را دوست دارید یا نه بسیار اهمیت دارد. شما می توانید روزهای زیادی را برای انتخاب میز مدیریت اتاق خود صرف کنید اما خرید میزی که استاندارد بوده و از لحاظ اقتصادی مناسب باشد کار آسانی نیست. ارتفاع مناسب میز مدیریت بین 70 تا 76 سانتیمتر متغیر است که این اندازه برای افرادی با قد متوسط مناسب می باشد.

اگر چه ممکن است این ارتفاع برای افراد قد بلند معقول نباشد اما همواره برای تجهیز دفاتر اداری به عنوان یک معیار مناسب در نظر گرفته می شود. ارتفاع مناسب میز مدیریت می تواند در بهره وری و کیفیت کار مدیران تاثیرگذار باشد. همچنین در حفظ تمرکز و انرژی در ساعات طولانی نشستن، از خستگی جلوگیری کرده و کمک می کند تا از وضعیت خوبی برخوردار باشند. برای یافتن ارتفاع مناسب میز با قد خود تنها کافی است مطمئن شوید که در حالت نشسته یا ایستاده شانه ها و مچ دستان  با زاویه ای 90 درجه از هم بر سطح میز قرار می گیرند، بدین ترتیب پاها نیز به راحتی در زیر میز قرار خواهند گرفت.

اندازه مناسب میز مدیریت

اصولا اندازه مناسب میز مدیریت جزء مواردی است که کمتر مورد توجه افراد قرار می گیرد در حالی که داشتن فضای کافی برای تجهیزات مورد استفاده بسیار مهم است. عرض میز های اداری به طور استاندارد باید در حدود 50 تا 80 سانتیمتر و طول آن حداقل 60 سانتیمتر باشد. میزهایی با طول و عرض هایی کم نیز اغلب به عنوان میزهای کار خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر از میز مدیریت برای تایپ کردن بهره می برید توصیه می شود از میزهایی با عرض 70 تا 80 سانتیمتر استفاده کنید تا با اطمینان کامل فضای لازم برای تجهیزات را فراهم کرده باشید. به علاوه قبل از خرید میز مدیریت شرایط لازم را برای بر پشت نشستن میز ندارید می توانید با اندازه گیری های دقیق متناسب با نیازهایتان خرید کنید. همچنین می توانید با در دست داشتن ابعاد اتاق کار با کارشناسان مجموعه فرامین تماس گرفته تا پس از اخذ مشاوره های لازم خرید خود را تکمیل کنید.

اثر گذاری ظاهر میز مدیریت بر مشتری و پرسنل

امروزه کسب و کارهای مشهور به سبب بکارگیری تجهیزات و چیدمان موثر توانسته اند کمک زیادی به ایجاد یک فضای کارآمد و جذاب کنند که موجب افزایش تاثیرات مطلوب بر کارمندان و مشتری و بازدیدکنندگان شرکت شده است. دیزاین دفتر مدیریت با ظاهری زیبا و دلفریب امکان پذیر است اما مقرون به صرفه نیست، چرا که تنها کافی است فضای کار شما دنج و کاربردی باشد. بنابراین بهره گیری از میز مدیریت، مبلمان اداری مدرن و ارگونومیک می تواند هم از لحاظ سبک و هم از لحاظ مواد بکارگرفته شده و کاربرد، متفاوت عمل کند. فراموش نکنید که در کنار انتخاب میز مدیریت با ظاهری مناسب، دفتر اداری شما باید برای جلسات نیز حرفه ای باشد. بنابراین مبلمانی را انتخاب کنید که در کنار پویایی لازم  با کاربردهای مختلف خود هم در حاضر و هم در آینده پاسخگوی نیازهایتان شود. برای انتخاب وسایل و چیدمان بهتر می توانید با توجه به هویت سازمان خود، سبک کلی را تعیین کنید. هر یک از عناصر باید با یکدیگر طوری درارتباط باشند که فضایی منحصر به فرد را برای تصویری مناسب از هویت برند شما خلق کنند.

چیدمان مناسب میز مدیریت

چیدمان دفاتر از جهت تاثیرات آن بر گردش کار، رضایت کارمندان و بازدیدکنندگان، همچنین صرفه جویی در فضا و تجهیزات بسیار مهم است. بدین ترتیب مطالعه دقیق نیازهای فضایی در محیط اداری ضروری می شود. دفاتر مدیریتی فضاهایی هستند که در آن تجزیه و تحلیل، سازماندهی و مدیریت شرکت صورت می پذیرد و عمدتا باید بهترین چشم انداز، مدرن ترین مبلمان اداری و پیشرفته ترین تجهیزات را شامل شود. چیدمان میز مدیریت نیز اغلب بر اساس نوع کسب و کار و عادات کاری متفاوت است، این دفاتر دائما مکانی برای بازدید و جلسات مهم با شرکا و مشتریان هستند

خرید میز مدیریت

برای خرید میز مدیریت باید نکات روبرو را مورد توجه قرار دهید. اول از همه رنگبندی مناسب فضای کاریتان را مشخص کرده و تم رنگی خود را تعیین کنید. دوم ابعاد مورد نظر میز مدیریت خود را بنا به مساحت و نوع دکوراسیون اتاق مدیریت خود انتخاب نمایید. سوم در نظر بگیرید که این میز قرار است در مدت طولانی همراه شما باشد و باید راحتی و زیبایی آن در دراز مدت نظر شمارا جلب نمایید

بنابراین معقول است بهترین چیدمان برای آنها در نظر گرفته شود. استفاده از صندلی های متحرک ارگونومیک به همراه ست مبلمان اداری، مدیران را در جهت برگزاری جلسات برای تسهیل در تبادل ایده ها بسیار یاری می رساند. شما نیز می توانید با قراردادن یک میز مدیریت در بالای اتاق و نیم ست اداری در مقابل آن به خوبی فضایی برای مذاکره را ایجاد کنید.

نکات کلیدی طراحی دفتر با میز مدیریت

اصولا دفترمدیریت کارت ویزیت یک مجموعه محسوب می شود چرا که این اتاق باید در وهله اول اطلاعاتی در مورد نوع فعالیت شرکت و ویژگی های تجاری و حتی شیوه های اجرایی و عملکردی مدیر را با خود داشته باشد. علاوه بر آن باید راحت بوده و از دکوراسیون خاصی که مدنظر مدیر و مجموعه باشد پیروی کند. طبیعا دفتر مدیریت شهردار با دفتر مدیریت یک بیزنس من تفاوت های چشم گیری خواهد داشت.

طراحی دفتر با میز مدیریت به شکل های مختلفی انجام می شود. تجربه ثابت کرده مدیرانی با سبک سنتی دکوراسیون های کلاسیک را بیشتر می پسندند. در این اتاق مبلمان اداری کلاسیک، پنل های دیواری با چوب و وجود چرم در محصولات اداری چشم نوازی می کند. گاهی اوقات نیز با توجه به زمینه کسب و کار تابلوهای نقاشی و یا مجسمه های کوچک برای تزیین اتاق نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

اما در مقابل مدیران مدرن در محیطی کاملا متفاوت کار می کنند. استفاده از طراحی های نو و وجود تکنولوژی در این دفاتر بسیار دیده می شود. امروزه محیط های اداری مدرن به فضاهای باز و صنعتی کشانده شده است. بدین صورت که دیزاین داخلی در فضاها و محیط های غیر معمولی چون انبارهای باز، دیوارهای بتونی و آجری با سقف های تیرآهنی انجام می شود. در یک چنین دکوری میز های کارمندی و میز مدیریت مجاور هم چیده شده که افراد با یکدیگر به فعالیت می پردازند و در صورت نیاز به ایجاد کابین های خصوصی از پارتیشن های فریملس شیشه ای بهره برده می شود.  

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان