طراحی مبلمان اداری از اصول خاصی پیروی می کند. همانطور که ساخت بسیاری از وسایل صنعتی و یا خانگی به وسیله طراحان و کارشناسان مربوط به خود انجام می گیرد برای تولید مبلمان اداری نیز باید از کارشناسان خبره در این امر کمک گرفت تا علاوه بر تولیداتی با کیفیت بالا، موجبات رضایت مشتریان را نیز فراهم نمود. سبک ها ی مدرن و کلاسیک طراح هایی هستند که امروزه همزمان توسط تولیدکنندگان ساخته و عرضه می شوند. مشتریان می توانند با توجه به سلایق و دکوراسیون اتاق خود مدل مورد نظر را خریداری کنند.

مجموعه فرامین در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری دارای سابقه درخشان و طولانی است که همواره تمام تلاش خود را در جهت برآورده ساختن نیازها و درخواست های مشتریان عزیز بکارگرفته است.

 جلب رضایت مشتریان نیز از اولویت های این مجموعه به شمار می رود. کیفیت بالا، آسایش و راحتی در کنار زیبایی از مواردی است که در طراحی مبل اداری توسط متخصصین فرامین به اجرا درآورده می شود.

استانداردهای طراحی مبلمان اداری

هر یک از محصولات اداری با توجه به اینکه بیش از ۸ ساعت در روز مورد استفاده مداوم کارمندان قرار می گیرند، بایستی طوری طراحی شوند که در صورت استفاده های مکرر و طولانی مدت دچار خرابی و فرسودگی نگردند. علاوه بر مقاومت نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا کارمندان دچار آسیب های احتمالی نشده و در میزان کارایی و بهره وری آنان اختلالی ایجاد نکند.

می توان این نکته را نیز ذکر کرد که به طور کلی در یک سازمان و اداره به غیر از وجود استانداردهای طراحی مبلمان اداری از استانداردهای فضای اداری نیز در جهت ایجاد فضایی امن و آرام باید بهره برد. مجموعه ای که در کنار  استاندارد های طراحی، استانداردهای فضای اداری را نیز رعایت کند می تواند به صورت بهینه مجموعه خود را تجهیز کند. از جمله مواردی که به عنوان استانداردهای طراحی مبلمان اداری از آن یاد می شود، استاندارد ابعادی در طول و عرض و ارتفاع محصول است. مثلا ارتفاع مناسب برای میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز گروهی، بین ۷۸ تا ۸۰ سانتی متر می باشد.

استاندارد نوع متریال چون چوب، ام دی اف، شیشه، فلز، چرم و پارچه از دیگر موارد مهم و حائز اهمیت می باشد. مثلا جنس صندلی اداری باید از چرم مخصوص و ضد تعریق باشد و یا ضخامت شیشه های بکاربرده شده بر روی میز مدیریت نباید بیش از حد نازک باشد چرا که به راحتی دچار شکستگی خواهد شد.

رعایت استاندارد یراق آلات مانند قفل، دستگیره، چرخ و لولا و.. که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا به راحتی شکسته، خم و یا ترک نخورند. انتخاب و کارگزاری یراق آلات با بالاترین کیفیت سبب بالا بردن عمر مبلمان اداری خواهد شد. اگر چه ممکن است قیمت مبلمان اداری را بالا ببرد اما خریدی با عمر طولانی  را برای کارفرمایان تضمین خواهد نمود.

طراحی مبلمان اداری استاندارد با توجه به فضا 

همانطور که میدانیم همواره رعایت استانداردهای لازم در جهت طراحی و تولید انواع محصولات عاملی فراموش نشدنی و غیر قابل انکار است. امروزه نیز طراحی مبلمان اداری استاندارد با توجه به فضا امری است ضروری که باید مورد توجه مهندسان و متخصصین صنعت مبلمان اداری قرار گیرد. به طوری که به هنگام طراحی مبلمان اداری استاندارد با توجه به فضا باید به مواردی نظیر درب ورودی ساختمان ها، عرض و طول راهروها، عرض و طول درب ورودی اتاق ها و همچنین ارتفاع و عرض آسانسور در نظر گرفته شوند.

امروزه بسیاری از ملزومات و محصولات مبلمان اداری مانند میز اداری، صندلی اداری و… در کارخانه تولید و در شرکت ها و ادارات نصب و راه اندازی می شوند. بنابراین استفاده از ابزار های استاندارد به هنگام نصب مبلمان اداری نیز از ضروریات است. چرا که ایجاد اختلال حتی در کوچکترین قطعه نیز سبب به وجود آمدن نقص در محصولات خواهد شد که گاها باعث غیر قابل استفاده شدن لوازم می شود.

برخی دیگر از محصولات اداری نظیر پارتیشن های اداری، میز کنفرانس اداری سفارشی و…نیز به دلیل صرف وقت زیاد و ابعاد بزرگ در شرکت ها راه اندازی می شود. مهارت نصب متخصصین در این امر بسیار حائز اهمیت است. اطلاع از استانداردهای  فضای اداری به سازندگان جهت تامین قطعات و تجهیزات کمک شایانی خواهد کرد.

طراحی مبلمان اداری در فرامین 

مجموعه ی فرامین یک گروه خلاق و حرفه ای در جهت طراحی و تولید مبلمان اداری است. این شرکت در طراحی مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک تخصص ویژه ای دارد. بسیاری از مشتریان که نگاهی نو و خلاقانه ای نسبت به فضای کار دارند به راحتی جذب مبلمان اداری فرامین می شوند.

در گذشته فضای اداری نو بیشتر توسط شرکت های تکنولوژی محور مورد استقبال قرار می گرفت اما امروزه شاهد آن هستیم که حتی شرکت هایی با محوریت و کسب و کارهای سنتی بیش از گذشته خواهان فضایی خلاق با کارکردهای چندگانه ی هوشمند هستند.

در این میان طراحی مبلمان اداری در فرامین به گونه ای صورت می پذیرد که نمود ترکیب تکنولوژی و عملکرد در محصولات به روشنی پیداست. به روز ترین مبلمان اداری منحصر به فرد که می تواند گزینه منتخب مدیران حرفه ای باشد.

انتخاب انواع طرح های مبلمان اداری 👆👆
مشاوره آنلاین مشاوره رایگان