از محصولات شیک و جدید در مبلمان اداری می توان مبل اداری سه نفره را نام برد. این مبل با ظاهری بسیار زیبا و آراسته درعین استحکام راحتی زیادی را برای کاربران به همراه می آورد. مبل اداری سه نفره دارای مدل های متنوعی می باشد که به راحتی می تواند در هر دکوراسیونی جا داشته باشد. همچنین در مکان هایی برای سالن های انتظار و حتی اتاق مدیران می تواند گزینه خیلی خوبی باشد.

گاهی برخی از افراد علاقه به وجود اتاق کار خصوصی در محل زندگی خود هستند، وجود یک مبل اداری سه نفره می تواند علاوه بر اشغال فضایی کمتر، میزبان تعداد بیشتری مهمان در یک زمان باشد.

محاسن مبلمان اداری سه نفره

استفاده از روکش های مقاوم چرم و پارچه به منظور افزایش طول عمر بیشتر و راحتی فوق العاده در شست و شو، بالا بودن کیفیت دوخت، استفاده از چوب های مرغوب برای قسمت نشیمن و تکیه گاه مبل، پاره ای از محاسن مبل اداری سه نفره می باشد. مبل اداری سه نفرهه به دلیل وجود فوم های سرد قالبی می تواند تا سالها مورد استفاده قرار بگیرد.

دسته ها و پایه های این مبل از چوب مرغوب تهیه می شود که خود از دیگر محاسن مبل اداری سه نفره می باشد. چرا که وجود چوب نامرغوب در تولید مبل علاوه بر کم کردن طول عمر استفاده از آن را به مرور زمان سخت کرده و احساس آرامش را به هنگام نشستن از افراد سلب خواهد کرد.

چیدمان مبل اداری سه نفره در اتاق مربع

برای ایجاد فضایی هماهنگ که از جذابیت نیز برخوردار باشد، تعادل را با ست نمودن اقلام اداری موجود باید برقرار ساخت. انجام دادن کارهایی مطابق با دکوراسیون انتخاب شده در اولویت می باشد. امروزه در ساخت ساختمان ها اتاق ها و فضاهای ایجاد شده بیشتر به شکل مربع و یا مستطیل ساخته می شوند که البته هر کدام مزیت ها و معایت خاص خود را دارد که می توان با انواعی از سبک ها آنها را طراحی و چیدمان کرد. در چیدمان مبل اداری سه نفره در اتاق مربع در ابتدا سعی کنید از رنگ های هماهنگ و مشابه بهره ببرید تا با ایجاد یک نقطه کانونی به هارمونی لازم دست پیدا کنید.

نقطه کانونی در یک اتاق محلی است که اصلی ترین موضوع مدنظر طراح در آن نقطه قرار می گیرد و باقی لوازم بر اساس نقطه کانونی در محیط چیدمان می شوند. بسته به انتخاب سبک دکوراسیون مدرن یا کلاسیک اشیاء و  اقلام به صورت خطی و یا زاویه دار نسبت به مرکز اصلی قرار می گیرند. اگر در یک اتاق اداری نقطه کانونی را میز مدیریت در نظر بگیریم مبل ها می توانند با توجه به میز چیدمان شوند. اگر در مورد چیدمان مبل اداری سه نفره در اتاق مربع اطلاعاتی ندارید می توانید با کارشناسان مجموعه فرامین در ارتباط باشید.

چیدمان مبل اداری سه نفره در اتاق مستطیل

چیدمان مبل اداری سه نفره در اتاق مستطیل شکل داراری قوانین خاص و مربوط به خود می باشد که با در نظر گرفتن و رعایت این قوانین می توانیم به دیزاین دلخواه دست پیدا کنیم. در اتاق های مستطیلی همواره طول بیشتر از عرض اتاق به نظر می رسد. علاوه بر آن مشخص نبودن مسیر رفت و آمد در دکوراسیون های نامشخص یکی از مشکلات در این نوع از اتاق ها به شمار می رود. در واقع با جای گذاری مناسب وسایل می توانیم مانع از قرارگیری اشتباه لوازم شویم.

در اتاق های مستطیل اصولا هر چه سقف اتاق بلندتر باشد، طویل تر به نظر خواهد رسید که با استفاده از لوستر های بلند می توانیم این طول را کمتر کنیم. بهترین محل برای چیدمان مبل اداری سه نفره در اتاق مستطیل شکل قرار گیری در انتهای اتاق می باشد. علاوه بر این تا جایی که امکان دارد از قرار دادن صندلی و میز های اضافی در کنار مبل اداری خودداری کنید تا فضای اتاق شلوغ به نظر نرسد که این اتفاق برای مخاطبان جلوه ای زیبا نخواهد داشت. قرارگیری میز اداری در گوشه ی دیگری از اتاق می تواند به حس دلبازی و بزرگ بودن اتاق بسیار کمک کند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب انواع مبل اداری سه نفره وارد لینک بالا شوید.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان