امروزه به دلیل کمبود جا و رشد جمعیت، شرکت ها مجبور به تقسیم فضای داخل اتاق ها شده اند. محدودیت فضا سبب شده تا استفاه از لوازم ساده و کم جا در میان مدیران با استقبال بیشتری رو به رو شود. مبل ال اداری از جمله مبلمان اداری است که به دلیل وضعیت چینش مبل ها به طور کلی علاوه بر اشغال فضای کمتر، فضای بیشتری را برای استراحت و نشستن ایجاد می کند.

مبل ال اداری از جمله انواع مبل اداری است که مناسب برای دکوراسیون های مدرن در سازمان ها حتی با فضای کوچک می باشد. همچنین می توان در بخشی از اتاقهای مدیریتی که دارای دکوراسیون کلاسیک هستند مورد استفاده قرار گیرد. این مبل به دلیل سادگی و زیبایی منحصر به فرد خود در کنار مبل اداری کلاسیک می تواند ترکیب چشم نوازی را ایجاد کند.

مراحل ساخت مبل ال اداری

اولین بخش در مراحل ساخت مبل ال اداری انتخاب چوب کلاف می باشد. چوب هایی نظیر چوب سفید، راش، روس مناسب برای ساخت هستند. انتخاب فوم نشیمن نیز در مرحله بعد قرار دارد، بهترین گزینه انتخاب فوم سرد و یا اسفنج 30 کیلویی است که قابلیت ارتجاعی بیشتری داشته باشد. پارچه هایی که برای این مبل استفاده می شود نیز شامل مارزاتی، مکس، بوگاتی و ملیتا هستند که بهتر است از نوع قابل شست و شو باشند.

در مراحل ساخت مبل ال اداری در ابتدا کلاف مبل ساخته شده و سپس اقداماتی مثل سمباده کشی و رنگ بر روی آن انجام می گیرد. پس از آن مرحله دوخت پارچه و رویه کوبی است. رویه کوبی آخرین مرحله محسوب می شود به همین جهت بسیار حساس بوده و باید با دقت زیادی صورت پذیرد. اگر این مرحله به خوبی انجام نگیرد ظاهری ناخوشایند به مبل می دهد که باعث نا مرتب رسیدن شکل ظاهری مبل می شود.

ابعاد استاندارد مبل ال اداری

مبل ال اداری اصولا در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود. مبل های استاندارد ال اصولا به صورت 3 نفره، 5 نفره و 7 نفره که دارای اندازه های متفاوتی هستند ساخته می شوند. طول ابعاد استاندارد مبل ال اداری 3 نفره بین 1.98 تا 2.33 می باشد که در صورت وجود صندلی تک نفره عرض آن نیز بین 98 تا 100 سانتی متر اضافه می گردد. عرض مبل ال اداری می تواند متغیر باشد به طوری که مثلا اگر یک شزلون به این مجموعه اضافه شود بسته به ابعاد آن عرض مبل می تواند تا 200 سانتی متر هم افزایش داشته باشد.

ابعاد استاندارد مبل ال اداری در مدل 5 نفره کاملا متفاوت است. طول و عرض در این مدل بر خلاف مبل ال 3 نفره یکی است که برابر با 141 تا 148 سانتی متر می باشد. عرض این مدل مبل نیز با اضافه شدن یک شزلون و یا صندلی تک اضافی می تواند افزایش پیدا کند. که بستگی به نظر و سلایق شخصی شما و همچنین فضای مورد استفاده دارد.

مبل ال اداری 7 نفره نیز در اندازه طول و عرض یکی می باشد، که بین 240 تا 300 سانتی متر متغیر است. در این مدل نیز با اضافه شدن شزلون و یا صندلی های متفاوت عرض مبل نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انتخاب رنگ مبلمان ال اداری

انتخاب رنگ مبل ال اداری بسیار متنوع و طیف وسیعی از سلایق را در بر می گیرد. اگر قصد دارید مبل ال را خریداری کنید، انتخاب رنگ مبل ال اداری را می توانید بر اساس لوازم اتاق و حتی دکوراسیون انجام دهید. مثلا اگر در دکوراسیون اتاق کار شما از رنگ های سفید و سیاه استفاده شده است می توانید مبل ال را به رنگ قرمز و یا خاکستری سفارش دهید. رنگ فرمز در کنار رنگ سیاه و سفید به خوبی می تواند خود را نشان دهد.

شما حتی می توانید برای داشتن دکوراسیونی دقیق و مدرن از رنگ های متضاد بهره ببرید. اگر اتاقی دارید که دیوارهای آن بوسیله رنگ ها، دیوارپوش و یا کاغذ دیواری های بنفش پوشیده شده می توانید در انتخاب کوسن های مبل از رنگ زرد استفاده کنید. حتی می توانید مبل خود را به رنگ زرد اکر انتخاب کنید تا علاوه بر انتخاب رنگ متضاد از گرمی این رنگ در مقابل سردی رنگ بنفش لذت ببرید.

چنانچه طرفدار رنگ آبی هستید می توانید مبل را با رنگ های سفید . یا سرمه ای ترکیب کنید. اما به طور کلی بهترین رنگ برای مبل  ال اداری رنگ های خنثی است چرا که به راحتی با هر دکوراسیونی ست شده و زیبایی خاص خود را دارند. انتخاب کوسن های رنگی که با دکوراسیون اتاق هماهنگ باشند می تواند انتخاب مناسبی برای رنگ خنثی شود.

راهکارهای بهتر برای خرید انواع مبل ال اداری

از طریق لینک بالا 👆 مبل اداری مورد نظر خود را به کمک علامت مثبت (+) به سبد علاقه مندی ها اضافه کنید. مشاوران ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. شما می توانید از طریق واتساپ نیز با ما در ارتباط باشید.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان