میز اداری یکی از پرکاربرد ترین اجزای مبلمان اداری به شمار می آید. کارکرد ویژه میزهای اداری موجب تولید انواع مختلفی از آن شده است. امروزه تکنولوژی ساخت میزهای اداری پیشرفته شایانی نموده و توانسته خود را با استانداردهای ارگونومیک تطابق دهد.

میز اداری مهمترین ابزار یا وسیله در محیط کار به حساب می آید. ساعت های طولانی را کارمندان و مدیران از آن مورد استفاده قرار می دهند پس بسیار باید در انتخاب آن دقت کرد. در ادامه ما شما را برای خرید یک میز اداری آنتیک لایت و یا خودمانی بهترین انتخاب راهنمایی می کنیم.

انواع میز اداری فرامین

برای مشاهده مشخصات میز های اداری بر روی محصولات زیر کلیک نمایید. 

پس از مشاهده محصولات، میز اداری مورد علاقه ی خود را به سبد علاقه مندی ها اضافه کنید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. شما می توانید از طریق واتساپ نیز با ما در ارتباط باشید.

معرفی میز اداری

میزهای اداری انواع مختلفی دارند. اما کارکرد عموم میزهای اداری برای اغلب مردم آشناست. به طور معمول از میز اداری جهت انجام فعالیت های اداری استفاده می شود. اما امروزه همزمان با پیشرفت تکنولوژی ساخت میز اداری، این دسته از مبلمان ها کارکرد متفاوتی یافته اند.

تولید کننده میز اداری در هنگام ساخت و طراحی میز اداری فاکتورهای مختلفی را مورد توجه قرار می دهند. این مسئله موجب شده تا طرح میز اداری از نمونه های ساده قدیمی فاصله گرفته و به یک ابزار کاربردی و استاندارد تبدیل شود.

آنچه که موجب تفاوت طراحی میز اداری با نمونه های قدیمی شده است، اهمیت به استانداردهای ارگونومیک و فاکتورهای زیبایی است. امروزه دیگر میزهای اداری از فرم های ساده و خطی پیروی نمی کنند. نمونه های جدید میزهای اداری، دارای ترکیب بندی های حرفه ای و فرم های برجسته هستند.

در خرید میز اداری جدید با انواع سبک های کلاسیک و مدرن روبرو می شوید. تولید کننده میز اداری کلاسیک از متریال منبت کاری شده چوب برای ساخت میز اداری خاص و مجلل استفاده می کند. اینکار موجب شده تا میزهای اداری کلاسیک به یک عنصر تزئینی و فاخر تبدیل شده و بر ذهن مشتری و بیننده تأثیر مثبتی بگذارند.

این در حالیست که در تولیدی میز اداری مدرن، فرم های منحنی، آزاد و متریال های سبک همچون فلز و شیشه مورد توجه قرار می گیرند. در بورس میز اداری و مراکز فروش میز اداری انواع مختلفی از میزها با قیمت و کیفیت مختلف ارائه می شود.

بنابراین دیگر اهمیتی ندارد چه بودجه ای در اختیار دارید، چرا که می توانید یکی از بهترین میزهای اداری را در تولیدی میز اداری تهران پیدا کنید. فراموش نکنید که در انتخاب مدل میز اداری به چیدمان میز اداری و نحوه ترکیب آن با صندلی های اداری نیز فکر کنید.

خرید میز اداری

خرید میز اداری پروسه ای زمان بر است که نیاز به دقت و توجه بالا دارد. حتماً دقت کرده اید که در برخی دکوراسیون های اداری، میز و صندلی های اداری ترکیب ماهرانه از طرح و رنگ ایجاد کرده اند. این در حالیست که در برخی دیگر، میز و صندلی هیچ ارتباطی با یکدیگر و با فضای پیرامون خود ندارند.

علت بروز این اتفاق، عدم توجه به همخوانی میز و صندلی در هنگام خرید حضوری و یا خرید اینترنتی میز اداری است. برای اینکه شما نیز بتوانید در خرید میز اداری خرید موفق و هوشمندانه ای را تجربه کنید، لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

  •     همخوانی میز اداری با دکوراسیون اداری

در قدم اول لازم است به هماهنگی میز اداری با فضای موجود و دکوراسیون حاکم بر محیط فکر کنید. برای اینکار ابعاد فضا را اندازه گیری نموده و در تناسب با آن از انواع میزهای بزرگ و کوچک خریداری کنید. همچنین برای انتخاب سبک، طرح و رنگ میز از سبک حاکم بر دکوراسیون فعلی پیروی کنید.

  •     تناسب میان طرح و رنگ میز و صندلی اداری

برای خرید یک میز اداری شیک و زیبا، لازم است آن را با صندلی اداری ست کنید. برای این کار از یک طرح مشخص و هارمونی رنگ زیبا استفاده کرده و ترکیب ماهرانه ای رنگ و طرح بسازید. برای مثال در دکوراسیون های کلاسیک، می توانید میزهای چوبی را با صندلی های چرمی ست کنید. این کار جلوه ای زیبا به محیط مجلل و لوکس شما می دهد.

  •     خرید میز اداری ارزان و بی کیفیت ممنوع!

در هنگام خرید میز های اداری سراغ نمونه های بی کیفیت و ارزان قیمت نروید. خرید میز اداری ارزان، اگرچه در ابتدا گزینه ای مقرون به صرفه به نظر می رسد، اما در ادامه شما را متضرر خواهد کرد. چرا که این دسته از میزهای اداری فاقد کیفیت لازم بوده و به سرعت عملکرد مطلوب خود را از دست می دهند. روند خرابی، تعمیر و یا تعویض میز های اداری بی کیفیت به سرعت طی می شود.

ابعاد میز اداری

در ساخت و طراحی میز اداری از استانداردهایی با عنوان استانداردهای ارگونومیک استفاده می شود. این دسته از استانداردها، تولید کنندگان میز اداری را موظف به رعایت برخی ابعاد و اندازه ها می سازند. حتماً می پرسید پس چرا برخی میزها دارای ابعاد بزرگتری نسبت  به سایرین هستند.

بد نیست بدانید که در تعیین ابعاد و اندازه استاندارد میز اداری، یک بازه عددی مشخص می شود میزهای بزرگ از حداکثر ابعاد بهره برده و میزهای کوچک بر اساس حداقل ابعاد ساخته می شوند. این مسئله موجب شده تا برخی میزها، به خصوص میزهای مدیریتی ابعاد متفاوتی نسبت به سایر میزهای اداری داشته باشند.

ابعاد میز اداری استاندارد

میزهای مختلف دارای ابعاد استاندارد متفاوتی هستند. برای مثال در میز اتاق مدیریتی ابعاد و اندازه میز اداری در قسمت طول حداقل 180 سانتی متر، در بخش عرض و ارتفاع نیز 75 سانتی متر در نظر گرفته شده است. در بررسی ابعاد استاندارد میز اداری کارمندی، کارشناسی و میز پ منشی می توان به چند مولفه مهم اشاره نمود:

ارتفاع میز اداری

ارتفاع میزهای اداری در تناسب با قد کاربران در نظر گرفته می شود. در میزهای ارگونومیک قابلیتی برای تغییر ارتفاع میز تعریف شده است. مطابق آنچه که استانداردهای ارگونومیک برآورد کرده اند، ارتفاع استاندارد میز اداری برای افراد کوتاه قد، 73 سانتی متر و برای بلند قامتان 77 سانتی متر است. با این حال شما می توانید ارتفاع میزهای  استاندارد را در تناسب با قد و مشخصات فیزیکی خود تغییر دهید.

عرض میز های اداری

عرض میز اداری در کمترین حالت ممکن 60 سانتی متر در نظر گرفته می شود. میزهایی که در این عرض ساخته می شوند، برای استفاده در فضاهای کوچک و نقلی مناسب هستند. بیشترین عرضی که استانداردهای ارگونومیک تولیدکننگان میز اداری کارمندی را مجاز به استفاده از آن ساخته است، 75 سانتی متر است. این عدد برای ساخت میز منشی به 80 سانتی متر نیز می رسد. خرید این نوع میزهای اداری تنها به مدیرانی توصیه می شود که فضای کافی برای چیدمان میز اداری عریض داشته باشند.

طول میز اداری

طول میز اداری از دیگر آیتم های موثر در ساخت میزهای اداری است. استانداردهای ارگونومیک استاندارد ساخت طول میزهای کارمندی و کارشناسی را مابین 70 الی 150 سانتی متر در نظر گرفته است. این در حالیست که این ابعاد و اندازه برای میز منشی حدود 110 الی 120 سانتی متر در نظر گرفته شده است.

انواع میز اداری

همانطور که پیش از نیز گفته شد، کارکرد موثر میزهای اداری در دفاتر کاری موجب شده تا طیف گسترده ای از آن روی کار بیایند. این کار دست خریداران را برای انتخاب و خرید باز گذاشته است. شما می توانید با هر بودجه ای که در اختیار دارید، به بازار فروش میز اداری رفته و گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید. برای تقسیم میزهای اداری می توان آن ها را از جنبه های مختلف دسته بندی نمود.

انواع میز اداری بر اساس متریال به کاررفته در آنان

میز اداری ام دی اف

میز های ام دی اف از جمله پرفروش ترین میزهای اداری هستند. خرید این دسته از میزهای اداری مزیت های بسیاری در بر دارد. از جمله اینکه شما را در خرید یک میز اداری ارزان قیمت موفق می سازد. متریال ام دی اف نه تنها دارای قیمت مقرون به صرفه ای است، دارای در برابر وزن، ضربه و نفوذ آب نیز کاملاً مقاوم است.

دارا بودن این ویژگی های کاربردی، کیفیت، سلامت و ماندگاری میزهای ام دی اف را در طول کارکردهای طولانی مدت تضمین می سازد. بهره مندی از این مزایای مهم موجب شده تا از متریال ام دی اف در ساخت بسیاری از میزهای اداری استفاده شود.

انواع میز اداری ام دی اف شامل میزهای کارمندی، کارشناسی، مدیریتی، اپراتوری و … می شود. در یک دسته بندی دیگر می توان میزهای ام دی اف را از منظر نوع متریال ترکیب شده با آن و همچنین سبک طراحی تقسیم نمود. در این صورت با یک دسته بندی شامل موارد زیر روبرو می شوید.

  •     میزهای ام دی اف کلاسیک: در این دسته از میزها برای ایجاد حالات کلاسیک، بر روی متریال ام دی اف نقوش مختلف حکاکی می شود. همچنین در ساخت این میزها از متریال چرم، چوب، فلز و … به عنوان متریال کمکی نیز استفاده می شود.
  •     میز ام دی اف مدرن: میزهای ام دی اف مدرن دارای طرح های ساده تری هستند. این قبیل میزها از ترکیب متریال ام دی اف با شیشه و در رنگ های روشن و شاد ساخته می شوند.

میز اداری شیشه ای

دسته دیگری از میزهای اداری، از متریال شیشه به عنوان متریال قالب استفاده می کنند. این دسته از میزها که در دسته میزهای مدرن جای دارند، با عنوان میز اداری شیشه ای مدرن نیز شناخته می شوند. هیچ نگرانی از بابت مقاومت شیشه به کار رفته در این قبیل میزها وجود ندارد. چرا که در ساخت این میزهای اداری، از شیشه های ضخیم، فشرده و نشکن استفاده می شود.

میز اداری استیل

میزهای استیل نوع دیگری از میزهای مدرن هستند که در ساختار خود از فلز استیل به عنوان متریال اصلی بهره می برند. ممکن است در ساخت این میزها از متریال های دیگر به عنوان عناصر زیبایی بخش استفاده شود. با اینحال در برخی موارد از فلز استیل به شکل یکپارچه استفاده شده و یک میز اداری خاص و منحصربفرد خلق می شود.

میز اداری چوبی

میزهای چوبی در دسته میزهای کلاسیک قرار دارند. این دسته از میزهای اداری در مقایسه با سایرین، از قیمت بالاتری برخوردارند. استفاده از متریال با کیفیت جچوب، علیرغم اینکه قیمت خرید میز اداری چوبی را افزایش می دهد، اما خیال شما را از بابت دوام، ماندگاری و زیبایی میز اداری راحت می کند.

انواع میزهای اداری بر اساس سبک طراحی

میز اداری کلاسیک

میزهای اداری کلاسیک با انواع متریال های ام دی اف و چوب ساخته می شوند. در بدنه خارجی این میزها نقوش برجسته پرکار رویت می شود. میزهای کلاسیک عموماً ابعاد بزرگتری داشته و به عنوان میز اتاق مدیریت به کار می روند.

ساخت میز کلاسیک با چوب خالص و ترکیب آن با صندلی های اداری چرم، جلوه ای فاخر و مجلل ایجاد می کند. اما از آنجایی که انواع مدل میز اداری کلاسیک دارای قیمت بسیار بالایی هستند، خرید آن ها برای عموم مدیران مقدور نیست.

برای خرید میزهای اداری کلاسیک می توانید سراغ انواع میز اداری لاکچری، میز اداری لوکس و بروید. این قبیل میزها نیز خواص و مشخصات میزهای کلاسیک را در بر دارند. با اینحال هر یک از آنان از یک ترکیب خاص و منحصربفرد برخوردار هستند.

میز اداری مدرن

دسته دیگری از میزهای اداری در سبک مدرن و مینیمال طراحی می شوند. خرید این میزها با توجه به قیمت پایین و کارآیی منعطف آنان بسیار مقرون به صرفه است. برای خرید میز اداری مدرن هیچ محدودیتی از نظر ابعاد فضا نخواهید داشت. شما می توانید از مبلمان اداری مدرن در فضاهای مختلف اعم از کوچک و بزرگ استفاده کنید.

در طراحی میز اداری شیک و مدرن، از متریال فلز، شیشه و یا سایر مصنوعات استفاده می شود. رنگ ها عموماً از پالت رنگی روشن، خنثی و یا شاد انتخاب می شوند. در طرح میز اداری مدرن نیز از طرح های خلوت و بدون زرق و برق استفاده می شود. محبوب ترین و البته آشناترین نمونه میزهای مدرن، میز اداری مدرن سفید است. این قبیل میزها بدون هیچگونه تزئینات اضافه، در طرح های ساده و فرم های آزاد طراحی می شوند.

برای خرید یک میز اداری شیک و مدرن می توانید سراغ انواع میز اداری طوسی، میز اداری فلزی، میز اداری سفید، میز اداری ساده و میز اداری کوچک بروید. این دسته از میزهای اداری نیز در دسته میزهای مدرن قرار دارند. هر یک از این میزها شکل و طرح مخصوص به خود را دارند. اما به طور کلی از خط و مشی سبک مدرن پیروی می کنند.

میز اداری سلطنتی

دسته دیگری از میزهای اداری با عنوان میزهای سلطنتی شناخته می شوند. این قبیل میزها نیز از تفکرات سبک کلاسیک پیروی می کنند، با این تفاوت که در ساخت آنان از تزئینات بیشتر و مجلل تری استفاده می شود. خرید میز اداری سلطنتی با توجه به تزئینات فاخر و سلطنتی آنان، تنها به مدیرانی که دغدغه ای از بابت قیمت ندارند، توصیه می شود.

انواع میز اداری بر اساس کارکرد آنان

میز اداری کارمندی

میز اداری کارمندی یکی از پرکاربردترین انواع میزهای اداری است که برای استفاده کارمندان معمولی خریداری می شود. در ساخت این قبیل میزها، استانداردهای ارگونومیک به خوبی پیاده سازی می شوند. این ویژگی کمک می کند تا نشستن های طولانی مدت پشت میز اداری، موجب بروز عارضه های فیزیکی در کارمندان نشود. میزهای کارمندی دارای ابعاد و مشخصات مخصوص به خود بوده و از انواع سبک های مدرن و کلاسیک پشتیبانی می کنند.

میز اداری مدیریتی

میزهای مدیریتی نیز برای استفاده مدیران مجموعه خریداری می شوند. این قبیل میزها دارای ابعاد بزرگترین نسبت به سایرین هستند. میز اتاق مدیریت دارای ابعاد و استانداردهای مخصوص به خود است. به طور معمول در ساخت میزهای مدیریتی از متریال چوب استفاده می شود. با این حال استفاده از شیشه، ام دی اف و فلز نیز رایج است.

میز اداری تاشو

میزهای تاشو نمونه دیگری از میزهای مدرن هستند که برای استفاده در محیط های کوچک خریداری می شوند. مکانیز خاصی در ساخت این میزها به کار برده می شود تا بتوان پس از استفاده، آن ها را تا کرد و در گوشه ای جای داد. خرید میز اداری تاشو به طرز قابل توجهی موجب بهینه سازی فضا می شود.

میز اداری شرکتی

میز اداری شرکتی از جمله میزهای پرفروش است که در یک طرح خاص توسط یک برند و شرکت تولید می شود. این دسته از میزها قیمت پایین تری نسبت به سایرین دارند.

میز اداری گروهی

میزهای گروهی که با عنوان میز اداری کنفرانسی نیز شناخته می شوند، برای استفاده جمعی از کارمندان طراحی شده و دارای استانداردهای خاصی هستند. میز اداری گرد و میز اداری ال شکل در این دسته از میزهای اداری قرار دارد.

قیمت میز اداری

در خرید میز اداری قیمت اهمیت بسیار بالایی دارد. انواع میز اداری با قیمت های مختلفی عرضه می شوند. از این رو نمی توان یک تعرفه و قیمت واحد برای عموم میزهای اداری عنوان نمود. اما در یک نگاه کلی می توان چند مولفه را در تعیین قیمت انواع میز اداری موثر قلمداد نمود.

اولین آیتم تأثیر گذار، سبک طراحی میز اداری و متریال بکار رفته در آن است. برای مثال قیمت میز اداری ساده و بدون تزئینات، بسیار کمتر از قیمت میز اداری کلاسیک و مجلل است. اساساً میزهای کلاسیک گران قیمت ترین میزهای اداری به شمار می آیند. برای خرید یک میز اداری ارزان قیمت، بهتر است سراغ میزهای مدرن بروید. میز اداری مدرن قیمت مناسب تری دارد. قیمت میز اداری مدرن به مراتب کمتر از قیمت میز اداری چوبی و کلاسیک است.

نوع کاربری میزها نیز تأثیر مستقیمی بر روی قیمت آنان می گذارد. برای مثال قیمت میز اداری مدیریتی در مقایسه با نمونه های کارمندی بسیار بیشتر است. خرید از برندهای معتبر و نامی نیز به سبب ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی های مدت دار، قیمت بیشتری را به خریداران تحمیل می کند. برای مثال قیمت میز اداری جلیس در مقایسه با میزهایی که به شکل معمول تولید شده و فاقد برند و نشان اختصاصی هستند، بیشتر است.

پایه میز اداری

همانطور که می دانید بار کلی میز بر روی پایه های آن فرود می آید و سپس به زمین منتقل می شود. از این رو می توان گفت در میزهای اداری، پایه ها نقش بسیاری موثری در تحمل وزن و تأمین مقاومت میز دارند. هرقدر پایه میز اداری از استحکام و دوام بیشتری برخوردار باشد، ماندگاری میز و مقاومت آن نیز بیشتر خواهد بود. به طور معمول در ساخت میزهای اداری، از فلز مقاوم استیل استفاده می شود.

میز اداری پایه فلزی بار کلی میز و وزن اقلام موجود بر روی آن را تحمل کرده و به زمین منتقل می کند . پایه فلزی میز اداری قادر است به خوبی در برابر آسیب های فیزیکی همچون پاخوردگی، نفوذ رطوبت و ضربه مقاومت کند. میز اداری پایه استیل نیز در این دسته بندی قرار گرفته و همین مشخصات را در بر دارد.

در صورت خرابی پایه های فلزی، می توان آن را با یک نمونه جدید جایگزین نمود. تولید کننده پایه فلزی میز اداری این قطعه را در قالب لوازم یدکی ارائه نموده و امکان تعویض پایه های فلزی را ممکن ساخته است. قیمت پایه فلزی میز اداری در تناسب با ابعاد پایه و وزن فلز به کار رفته در آن تعیین می شود.

 

میز اداری مدرن

همگی ما طی سالها با انواع میز اداری آشنا شده ایم. اما گذر زمان، پیشرفت طراحی و خواسته های جدید مشتریان، افزایش جمعیت و در نهایت کوچک تر شدن فضای کار منجر به ساخت میزهایی مدرن حتی با قابلیت تنظیم ارتفاع شده است. میزهایی از شاخه مبلمان اداری که با قابلیت چندگانه به عنوان میز اداری مدرن تولید و عرضه می شود.

تغییر نگرش سازمان ها به محیط کاری و دکوراسیون فضا سبب خلق سبک ها و مدل های جدید در میز اداری مدرن شده است. استفاده از انواع جدیدی از مواد اولیه مانند فلز و یا پلاستیک های فشرده به جای چوب از جمله تغییرات بزرگ در این صنعت بوده است.

طراحی مینیمال در دکوراسیون های امروزی مدرن ویژگی است که افراد را شیفته ی خود کرده است. این نوع از طراحی که با میز اداری مدرن امکان پذیر است نمایی زیبا به فضای کار می بخشد که می تواند تمامی قابلیت های مورد نیاز را در اختیار کارمندان قرار دهد. به طور کلی میز اداری مدرن با مفهومی متفاوت این اطمینان را ایجاد می کند که در تمام طول روز با تمرکز کامل به فعالیت های خود بپردازید. مانند ایده ی فضاهای کاری هوشمند که با ارائه ی قفسه های باز و میزهای اداری استاندارد و فضاهای لازم برای ذخیره سازی در اتاق های کوچک بسیار ایده آل است. این طراحی جدید و ایده های نو در انتخاب مبلمان اداری و ساخت فضا تفاوتی را ایجاد می کند که پایدار بوده و بسیار مقرون به صرفه است. بدن معنی که به دلیل سادگی و راحتی علاوه بر فراهم کردن نیازهای افراد تا سالها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

امروزه بازسازی و طراحی مجدد محیط اداری بسیار اهمیت دارد چرا که قبل از هر کاری باید نکاتی چون چیدمان، کارایی و راحتی مدنظر گرفته شوند. انتخاب میز اداری مدرن و چیدمان آنها باید در راستای نیاز کارمندان انجام گیرد تا حس نشاط و انگیزه را در افراد بیشتر کند. استفاده از رنگ های مناسب به عنوان راه حلی ساده اما در عین حال حساس، که می تواند با هزینه های کم به پویاتر شدن فضا کمک کند. مثلا بکارگیری رنگ زرد در نقاط اختصاصی تر حس نشاط را افزایش می دهد. این رنگ می تواند در صندلی های یا میزهای اداری و حتی دیوارهای اتاق نمود پیدا کند.

نحوه خرید میز اداری 

اولین و مهم ترین نکته ای که در نحوه خرید میز اداری قابل ملاحظه می باشد میزان بودجه ای است که در نظر گرفته اید. چنانچه در نظر داشته باشید که از مدل های مدرن و مرغوب تهیه کنید پس ناچار هستید هزینه های زیادی را پرداخت کنید. در نظر گرفتن نیازها در زمان خرید نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اینکه آیا یک میز کوچک که تنها به اندازه یک سیستم کامپیوتر جا داشته باشد برای کارمندان شما کافی است و یا باید فضای بیشتری را برای آنها فراهم کرد؟

سبکی که انتخاب می شود نیز باید با زمینه ی شغلی شما در ارتباط باشد، برخی از مدیران علاقه ی زیادی به سبک های مدرن دارند و ترجیح می دهند دفتر کار خود را با مبلمان اداری مدرن تجهیز کنند اما برخی دیگر سبک های کلاسیک را ترجیح می دهند که این مدل ها اصولا سنگین و دارای رنگ های تیره می باشد. نحوه خرید میز اداری در انتخاب بهتر اقلام اداری بسیار تاثیر گذار است. انتخاب درست نیز، راندمان کار پرسنل را بالا می برد. بنابراین در هنگام خرید به کاربردی بودن میز اداری نیز دقت کنید چرا که میز اداری برای تمامی افرادی که در طول روز از آن استفاده می کنند کارکردی متفاوت خواهد داشت.

انتخاب بهترین میز اداری برای محل کار

انتخاب بهترین میز اداری برای محل کار، دارای ملاحظاتی است که باید بدان توجه نمود. کیفیت، فضا و اندازه مورد نظر، زیبایی، متریال از جمله مواردی است که می توان بدان اشاره کرد. متریال های انتخابی نیز از قبیل شیشه، استیل، ام دی اف و همچنین رنگ می تواند در ایجاد فضایی دل انگیز و آرامش بخش برای فعالیت های روزانه بسیار مفید عمل کند.

اگر به دنبال خرید میز مناسب هستید به هنگام انتخاب سعی داشته باشید که فضای مورد نظر خود را به یاد بیاورید. اندازه میز اداری در اتاق شما بسیار مهم است، میزی که تمام محیط اتاق شما را پر کند و جایی برای دیگر اقلام نگذارد انتخاب مناسبی نمی تواند باشد. نوع کاربرد میز نیز بسیار مهم است، سعی کنید براساس نوع کاربرد میز خود را انتخاب کنید.

اگر می خواهید از اقلام سنگین بر روی میز استفاده کنید سعی کنید میز های محکم تری را خریداری کنید. گاهی برخی از افراد از میزهای اداری لوکس و سبک برای جای گذاری اجناس دکوری بهره می برند. از طرفی می توان گفت که انتخاب بهترین میز اداری برای محل کار، با توجه به سلیقه افراد می تواند متفاوت باشد. امروزه وجود انواع مختلفی از میز های اداری در کارخانجات تولیدی معتبری همچون فرامین طیف وسیعی از انتخاب را برای مشتریان فراهم نموده که می توان راه گشای مناسبی برای بهترین خرید باشد.

انواع میز اداری 

میز اداری انواع مختلفی را شامل می شود که بر اساس کاربرد، نوع طراحی و ابعاد می تواند طیف وسیعی را شامل شود. میز های اداری از مدل هایی با سبک طراحی کلاسیک گرفته تا مدل های مینیمال در مجموعه فرامین قابل ساخت و عرضه هستند. کابردی که میز کار دارد آنها را از هم جدا می سازد. از جمله میز های مدیریتی، میز های کانتر، میزهای کارمندی، میز هایی که فقط برای نوشتن مورد استفاده قرار میگرند و… که در ابعاد استاندارد بسته به اندازه فضا و نیاز مشتریان قابل تغییر هستند. هر یک از سبک ها می توانند با رنگ و طراحی منحصر به فرد خود، جلوه ای خاص به اتاق کار شما ببخشند. بنابراین انتخاب بهترین مدل که مناسب با فعالیت و نیازهای شما باشد، ملزم ارزیابی ظاهری و عملکرد مناسب خواهد بود.

میز مدیریتی

میز مدیریتی از انواع میز اداری است که از اجزای مهم تشکیل دهنده ی محیط اداری محسوب می شود. طوری که تمامی فعالیت های روزانه مدیران بر روی آن انجام شده و بدون کمک آنها کارها به راحتی انجام نمی شود. کاربردی که این نوع میزها دارند آنها را متمایز از دیگر انواع میز ها می سازد. چرا که مدیران علاوه بر فضایی برای جایگذاری لپ تاپ به سطحی گسترده تر برای نوشتن احتیاج خواهند داشت. البته که راحتی و برخورداری از ابعاد استاندارد نیز از دیگر ویژگی هایی است که موجب تغییر در ساخت و طراحی این میزهای زیبا شده است. در طراحی میز مدیریت مجموعه فرامین، قبل از هر چیز به اصول ارگونومیکی برای حفظ سلامت مدیران در کنار زیبایی چشم نواز اهمیت داده می شود. وجود کمدهای مخفی وکشوها در انواع مختلفی از این میزها امکان جایگذاری مدارک مهم را برای کاربران فراهم می آورد.

میز مدیریتی مناسب می تواند فضای کار را فوق العاده زیبا جلوه دهد و در عین حال راحتی وآرامش را برای افراد فراهم کند. تفاوت اصلی میان میز مدیریت با سایر میزهای اداری در اندازه و کیفیت می باشد و همین عامل سبب انتخاب آنها برای دفاتر اجرایی شده است. میز مدیریتی باید طوری طراحی شود تا فضای کار و ذخیره سازی کافی را در اختیار بگذارد. طیف وسیعی از میزهای مدیریت وجود دارد که هر یک با ویژ گی های منحصر به فرد خود اعتبار مورد نظر را به کسب و کار شما می بخشد. مثلا میزهای مدیریتی که در رنگ های روشن طراحی و ساخته می شوند بازتاب خوبی از نور را خواهند داشت. این میزها سبب بزرگ تر به نظر رسیدن فضای اتاق می شوند.

انعکاس نور و ایجاد روشنایی لازم از طریق پنجره ها و یا روشنایی های مصنوعی روحیه افراد را بهبود می بخشد . همانطور که می دانید نور زیادی و یا نور کم هر دو برای افرادی که ساعت های زیادی در حال کار هستند بسیار مضر است چرا که موجب خستگی و عدم تمرکز آنها می شود. رنگ های تیره از قبیل مشکی و خاکستری نیز از رنگ هایی هستند که بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. آنها نیز از محصولات خاصی هستند که هر فضای اداری را سامان بخشیده و موجبات آرامش افراد را فراهم می کنند.

میز کارشناسی

در یک محیط اداری مدرن میز های کارشناسی یکی از کاربردی ترین و سودمندترین محصولات اداری محسوب می شوند. چرا که علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای قرارگیری کامپیوترها و اقلام اداری، فضایی کافی برای جاسازی مدارک و فولدرها فراهم می کنند. میز کارشناسی فرامین در کنار زیبایی خاص خود با دارا بودن کشوهایی با طراحی منحصر به فرد به خوبی در تامین نیازهای کارمندان موفق عمل کرده است. کارایی مفید همزمان با قرار دادن فضای کافی برای نشستن و قرارگیری پاها برای افراد، سبب توجه بیشتر مشتریان به این نوع میز و درنتیجه تولید انواع مختلف آن در ابعاد استاندارد شده است. مجموعه فرامین همواره در تلاش است تا با طراحی و تولید انواع محصولات اداری که در یک فضای حرفه ای، برای عملکرد بهتر، بدان احتیاج دارید قدم های بلندی بردارد.

میز کارمندی

میز کارمندی مناسب پرسنل جدای از صندلی های اداری، از اجزای مهم مبلمان اداری بوده که جهت سرمایه گذاری های بلند مدت درخور تأمل هستند. همان طور که می دانیم نیروی کار از سرمایه های مهم یک مجموعه محسوب می شود، کارمندان بهترین روزهای عمر خود را در محیط اداری صرف می کنند که در صورت راحت نبودن میز اداری در پی به وجود آمدن مشکلات جسمانی، بهره وری لازم از آنها سلب و میزان رضایت شغلی در محیط اداری به شدت افت می کند. بنابراین برای دریافت نتیجه هایی بهتر از کسب و کارتان به دنبال محصولاتی با دوام باشید تا از سرمایه های خود محافظت کنید. مجموعه فرامین با تولید میز کارمندی در ابعاد استاندارد متناسب با سلیقه و نیاز کارمندان در حوزه های مختلف کسب و کار توانسته در جهت طراحی میزهایی با کیفیت با کارکرد مناسب فوق العاده حرفه ای عمل کند. این میزها با فراهم آوردن فضای مناسب برای جای گذاری کامپیوتر با داشتن ابعاد استاندارد به خوبی می توانند در هر فضایی جای گذاری شوند.

میز گروهی

با توجه به اینکه در هر قسمت از فضای اداری فعالیتی خاص در حال انجام است، وجود انواع مبلمان ومیز اداری ضروری است. میز گروهی از انواع میز اداری است که با کارکرد متفاوت خود می تواند عملکرد پرسنل را بیش از پیش سامان ببخشد. این میز با پیکربندی و تقسیم بندی مجدد فضا علاوه بر حفاظت از حریم خصوصی هر یک از کارمندان با حفظ فاصله ی لازم میان آنها، با ایجاد فضایی مستقل، انجام امور روزانه را در فضایی گروهی سهل می گرداند. میز های گروهی مجموعه فرامین که در اندازه و ابعاد استاندارد قابل سفارش و عرضه می باشند، به راحتی برای هر کاربر فضای لازم را جهت جایگذاری کامپیوتر، مدارک و پوشه ها فراهم کرده و در نهایت به کمک آن،کار گروهی به آسانی انجام می پذیرد.

میز کنفرانس

طی سالهای اخیر تکامل طراحی میز های کنفرانس با ادغام فناورهای نوین بسیار قابل توجه بوده است. امروزه میز کنفرانس با ایجاد دسترسی انعطاف پذیر به رایانه های شخصی در همایش و یا جلسات خصوصی با قابلیت اتصال یکپارچه، قدرت مدیریت کاربران را دو چندان برابر نموده است. این ویژگی کمک می کند تا کاربران به راحتی همدیگر را دیده و در کل، تمرکز خود را روی موضوع مربوطه بیشتر سازند. میزهای کنفرانس فرامین نیز از این ویژگی ها دور نبوده و با ارائه در طرح های بیضی و مستطیل شکل موجبات یک همکاری ایده آل را برای افراد فراهم می آورد. میزهای کنفرانس فرامین به شما کمک می کند که از تعامل تیمی بیشترین بهره را برده و کارایی و سودآوری کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

میز اداری شرکتی را چگونه انتخاب کنم ؟

سوال مهمی که باید بهش جواب منطقی داده بشه. اینکه میز شرکتی باید چه خصوصیاتی داشته باشه.

اول از همه  باید کیفیت بالایی داشته باشه چون قراره در طولانی مدت استفاده بشه پس چه بهتر که از میز های با دوام استفاده بشه تا از اتلاف هزینه جلوگیری بشه. دوم اینکه باید ارگونومی خوبی داشته باشه میز های اداری در شرکت ها قراره قسمت مهمی از دکوراسیون باشن پس در انتخاب ظاهرشون دقت کنید. سوم کاربری راحت و کامل اون هست ، داشتن کشو های مناسب و در جاهای درست ارتفاع مناسب و همینطور فضاهای دست که راحت باشن و اندازه وابعاد خوب که بتونه وسایل کارمند هارو پوشش بده. خوب حالا میتونین انتخاب درست و منطقی داشته باشین…

برای خرید میز اداری از دو راه می توانید اقدام کنید:

با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و پس از کسب مشاوره رایگان خرید خود را تکمیل کنید.
و یا از طریق مراحل زیر خریدتان را انجام دهید

  1. برای دیدن میزهای اداری بر روی منوی محصولات و سپس گزینه ی میز اداری کلیک کرده و نوع دسته میز را انتخاب کنید.
  2. سپس میز مورد نظر را انتخاب کنید تا صفحه ی اطلاعات و عکس های مربوط به آن باز شود. بدین ترتیب می توانید اطلاعات دقیق از محصول دلخواه خود را کسب کنید.
  3. از طرفی همچنین می توانید از طریق منوی فرامین و سپس انتخاب دانلود کاتالوگ، کاتالوگ کامل از محصولات را به صورت PDF مشاهده کنید.
  4. بعد از انتخاب محصول یا محصولات مورد نیاز می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان، ارسال پیام درواتساپ و یا پر کردن فرم تماس و ارسال اطلاعات لازم در بخش مربوطه در سایت، خرید خود را تکمیل کنید.
مشاوره آنلاین مشاوره رایگان