شرکت ها و اداره های امروزی همچون خانه های مدرن، از فضای کوچک تری نسبت به شرکت های قدیمی برخوردارند. این امر در مورد شرکت های خصوصی که به تازگی تاسیس شده اند بیشتر صدق می کند. ممکن است که کوچک بودن فضای کاری هیچ مشکلی را برای کارمندان ایجاد نکند اما این قضیه در مورد اتاق های مدیریتی کاملا متفاوت می باشد.

همانطور که همه ما میدانیم اتاق مدیریت از جمله فضاهایی است که باید از رسمیت و دکوراسیون خاصی برخوردار باشد. بنابراین در صورت کم بودن فضا برای تجهیز یک اتاق، بهترین کار استفاده از میز اداری سفید برای دکوراسیون است که محیط را بزرگ تر نشان می دهد. علت آن این است که اجسام با رنگ روشن کوچک تر از اجسام با رنگ تیره به نظر می رسند. علاوه بر این میز اداری سفید به سبب رنگ روشن با انعکاس بیشتر نور، فضای اتاق را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهد.

کیفیت میز اداری سفید

کیفیت میز اداری سفید از مهم ترین مزایای این محصول می باشد. میز اداری سفید از جنس ام دی اف از دوام بالایی برخوردار است. ام دی اف یکی از مشتقات چوبی است که از خرده های ریز چوب برای ساخت آن بهره می برند. همین دلیل سبب مقاومت بالای ام دی اف در برابر فشار و ضربه خوری می باشد که از دلایل کیفیت میز اداری سفید نیز به شمار می رود. با توجه به ابعاد بزرگی که برای برخی از میزهای ادراری مثل میز مدیریت درنظر گرفته می شود، مقرون به صرفه بودن از دیگر مزایای این میز است.

طراحی و روکش های متنوع میز اداری ام دی اف که در سبک ها و مدل های مختلفی قابل اجرا و سفارش می باشد سبب شده که بیش از گذشته این میز از محبوبیت خاصی برخوردار گردد. مجموعه فرامین با تولید انواع میز اداری سفید محدودیت طرح و رنگ را برای مشتریان از میان برداشته و با استفاده از روکش های هایگلاس، میزی درخشان و خاص را به شما عزیزان عرضه می کند.

تناسب رنگ در میز اداری سفید

تناسب رنگ در میز اداری سفید از ویژگی های مهم این میز به شمار می رود. رنگ سفید به دلیل خنثی بودن می تواند به خوبی در کنار رنگ های دیگر قرار گیرد بدون اینکه خللی در آنها وارد سازد. در یک محیط اداری اتاق ها اصولا بر اساس رنگ های سازمانی و یا عوامل دیگر ممکن است به رنگی غیر از رنگ سفید باشند. در همچنین فضایی استفاده از رنگ های متنوع کار بسیار اشتباهی است.

خوشبختانه وجود تناسب رنگ در میز اداری سفید طوری است که استفاده از آن را آسان می کند. استفاده از رنگ سفید علاوه بر زیبایی و روشنی بخشی، از لحاظ روانشناسی نیز فضای یزرگ تری را برای شما فراهم می کند.

میز اداری سفید در اتاق کم نور

امروزه شرکت های مدرن علاوه بر کمبود فضا برای کار با مشکلات جدی تری نیز مواجه هستند. یکی از این مشکلات که عموما گریبان گیر همه شده است، مسئله کمبود نور خورشید در محیط اداری است. عدم دسترسی به نور کافی نه تنها ایجاد خواب آلودگی می کند بلکه با ایجاد فضایی تاریک همواره افراد را مجبور به استفاده از نورهای مصنوعی می سازد. این اجبار در طی سالیان دراز پرسنل را از محیط اداری دلسرد ساخته و حس نشاط و تعامل را از آنها دور می سازد.

با توجه به سبک و قوانین معماری حاکم اغلب ساختمان های جدید بدون پنجره و یا با پنجره هایی کوچک ساخته می شوند. این پنجره ها تنها روزنه های کوچکی از نور خورشید را وارد محیط می کنند که مناسب محل کار نمی باشد. در نتیجه افراد مجبور به استفاده از روشنایی لامپ ها حتی در طی روز می باشند که آنها نیز به اندازه لازم قدرت روشن کردن محیط، را به تنهایی و بدون وجود نور طبیعی نخواهند داشت. امروزه خوشبختانه طراحان با ارائه ی میزهای اداری سفید این مشکل را تا حدودی حل نموده اند. انعکاس نور با استفاده از میز اداری سفید در اتاق کم نور می تواند سبب روشن تر شدن محیط اداری شود. درنتیجه اتاقی روشن تر و پر انرِژی تر را تجربه خواهید کرد.

انتخاب و خرید آنلاین میز اداری سفید 👆👆

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان