میز اداری وکیوم از مدل ها و سبک های منحصر به فردی است که در میان مشتریان بسیار پرطرفدار می باشد. بهتر است که به عنوان خریدار میز اداری وکیوم بدانید که وکیوم یک فرایند است و محصول نیست. در این فرایند به کمک خلا ایجاد شده ما بین چوب و روکش میز، روکش به خوبی و با قدرت بیشتری به چوب خود که ممکن است از نوع طبیعی و یا مصنوعی باشد می چسبد.

به همین منوال میز اداری که با فرایند وکیوم ساخته می شود به عنوان میز اداری وکیوم شناخته و به فروش می رسد. این میزها به دلیل وجود روکش وکیوم بسیار مقاوم و مرغوب تر هستند و می توانند سالها به عنوان میز اداری با کیفیت مورد استفاده قرار بگیرند.

انواع میز اداری وکیوم

میز اداری وکیوم در انواع مختلف مدل ها تولید می شود. از انواع میز اداری وکیوم می توان به میز اداری هایگلاس، میز اداری لترون، میز اداری پلی استر، میز اداری ملامینه اشاره کرد. انواع میز اداری وکیوم به وسیله انجام فرایند وکیوم بر روی چوب های انتخاب شده تولید می شوند. جنس تمامی این میزهای اداری بسیار مقاوم بوده و علاوه بر کارایی خوب با کم کردن هزینه های ایجاد شده در آینده شما را از لحاظ مالی حمایت خواهد کرد.

فرایند تولید میز اداری وکیوم

همانطور که قبلا هم اشاره شد وکیوم یک فرایند است و محصول نبوده که در صنعت مبلمان اداری مورد استفاده قرار می گیرد. فرایند تولید میز وکیوم بدین صورت است که از تکنولوژی وکیوم برای ایجاد خلا ما بین روکش و ام دی اف و فشرده کردن ذرات بهره برده می شود. این فرایند سبب خالی شدن کامل هوای میان روکش و چوب شده که خلا ایجاد شده سبب چسبندگی قوی و کامل آنها بر هم می شود.

به کمک این تکنولوژی می توان مقاوم ترین روکش ها را با کمترین ضخامت تولید کرد. انجام این فرایند نیز توسط شرکت های معتبر و فعال در زمینه مبلمان اداری، همچون مجموعه فرامین امکان پذیر است. به طور کلی روکش وکیوم در صنعت کاربردهای زیادی دارد که یکی از آنها صنعت مبلمان سازی است. روکش وسایل چوبی مانند سرویس مبلمان و خواب از جمله مواردی است که می توان بدان اشاره کرد.

اصولا به دلیل جا به جایی های زیاد و نظافت مبلمان ها همواره در معرض ضربه خوردگی هستند که به کمک این فرایند می توان میزان آسیب های احتمالی را به مقدار زیادی کاهش داد.انتخاب رنگ نیز در این فرایند مختلف است و بنابر درخواست مشتریان متفاوت خواهد بود.

اصول چیدمان میز اداری وکیوم

اصول چیدمان میز اداری وکیوم نیز همانند دیگر میز های اداری از یک قانون پیروی می کند. اصولا کارفرمایانی که برای چیدمان فضای اداری خود متحمل هزینه های مالی و زمانی می شوند، امیدوارند در کوتاه ترین زمان نتایج حاصل از سرمایه گذاری خود را ببینند. اصول چیدمان میز اداری در ارتباط با اهداف زیر تعیین می شود:

جذب و بکارگیری نیروهای جدید

نوآوردی و بهبود بهره وری در کسب و کار

تجزیه و تحلیل درست اطلاعات

کاهش هزینه های اتلاف وقت و انرژی در حوزه فعالیت شرکت

گاهی علاوه بر اهداف ذکر شده برخی از کارمندان علاقمند به ارائه پیشنهادات نوآورانه در جهت بهبود فضا و بالا بردن راندمان کار هستند. اغلب پرسنل جوان ترجیح دارند در فضایی باز و گسترده به فعالیت های خود بپردازند و این در حالی است که افراد مسن تر فضاهایی بسته و خصوصی تر را ارجح تر می دانند. ایجاد مسیر رفت و آمد مناسب برای افراد، یکی از مهم ترین اصول چیدمان میز اداری وکیوم شمرده می شود که با رعایت نکاتی چند می توان به این هدف نیز نائل شد.

میز وکیوم

یکی از ویژگی های مهم میز وکیوم به عنوان مبلمان اداری سازگاری در فضای کار است. میز وکیوم وقتی در محیط قرار می گیرد این امکان را فراهم می کند تا در صورت نیاز پیکربندی محیط را به راحتی تغییر دهید. از سوی دیگر با کاربران سازگار شده و زمینه رفاه را برای آنها فراهم می کند. به طور کلی محصولات اداری به جهت بکارگیری در طول شبانه روز توسط کارمندانی که بیشتر زندگی خود را در محیط اداری می گذرانند دائما باید در حال تغییر و نوآوری باشند تا بتواند سودمندی خود را به حداکثر رسانده، با تغییرات جدید سازگار شده، بدون اینکه هدف اصلی خود را فراموش کنند. بدین ترتیب بهبود رفاه کارمندان، بهره وری بیشتر شرکت ها بوسیله ایجاد فضای کاری پویا و مدرن شکل خواهد گرفت.
در حالت ایده آل همه مدیران محل کاری را می خواهند که به افراد اجازه تمرکز کردن و در صورت لزوم همکاری و برقراری ارتباط را دهد. برای رسیدن به این منظور شما نیاز به مبلمان اداری دارید که از لحاظ جسمی شما را حمایت کرده تا بهترین عملکرد را داشته باشید و خب این همان چیزی است که مجموعه فرامین به عنوان گرایش های طراحی مدرن برای تولید میزوکیوم به دنبال آن است.
استفاده از MDF خام مرغوب جهت تولید محصولات وکیوم که بعد از CNC شدن صفحه ها پیوسته نمی شود و فینیشینگ انتهایی کار عالی می شود از جمله ویژگی های تولید میزهای وکیوم در فرامین است. از دیگر ویژگی ها می توان به :
چسب پذیری بستر
استفاده از روکش مرغوب کره ای در محصولات
استفاده از چسب مرغوب در محصولات که چسبندگی خود را در دماهای بالا نگه داشته و در گرمای بالا روکش از صفحه جدا نمی شود، اشاره کرد.

میز مدیریتی وکیوم

حتما تا کنون به فکر برپایی یک ایستگاه کاری جدید برای کسب و کار بوده اید تا میزی را انتخاب کنید که مکمل دکوراسیون بوده و برای فضاهای کوچک و یا خاص مناسب باشد. اگر به دنبال تجهیز دفتر خود هستید، مجموعه کامل مبلمان اداری که ظاهری منسجم به فضا می بخشد را از ما بخواهید. انواع میز مدیریتی وکیوم، انواع میزهای اداری کارمندی، کارشناسی، کردنزا، کتابخانه و دیگر اقلام اداری را می توانید انتخاب کنید.
میزهای مدیریتی وکیوم این مجموعه به منظور ارائه زیبایی و عملکرد طراحی و تولید می شوند و ویژگی هایی چون تطبیق پذیری، پویایی و ایجاد فرصت برای رشد را که در طراحی از آنها الهام گرفته شده است را در اختیار کاربران قرار می دهد. اصولا افراد به محیط کاری احتیاج دارند که خلاقیت، همکاری و ارتباطات را تحریک کند و در عین حال استرس و اضطراب را کاهش دهد.
بهتر است که بدانید استفاده از مواد اولیه مرغوب برای تولید میز مدیریتی وکیوم در فرامین با 15 سال تجربه تولید محصولات وکیوم سبب جلب رضایت مشتریان زیادی شده است. طراحی تا تولید این میز توسط متخصصان ماهر با ظرافت و دقت بسیار بالایی انجام می گیرد طوری که هر محصول بعد از تولید توسط مسئول کنترل کیفیت به گرما دادن مستقیم به لبه محصول امتحان می شود.
-ایزوله سازی محل چسب کاری و دستگاه وکیوم
-گرفتن ذرات ریز اضافه با سنباده به صورت ماشینی و دستی
-قرار دادن میز یا محصول وکیوم در معرض نور مستقیم آفتاب جهت تست نیز از دیگر مراحل تولید در مجموعه ما است. در صورت هر گونه تغییر در مواد مصرفی میزهای وکیوم، انجام آزمایشات و تست آن ها و استفاده آن در صورت تایید واحدهای فنی نیز انجام می گیرد.

مشاهده محصولات میز اداری وکیوم از طریق لینک بالا
مشاوره آنلاین مشاوره رایگان