با توجه به نیاز مشتریان سالهاست که میزهای اداری در انواع مختلفی ساخته می شوند. میز مدیریت، میز کارمندی، میز کارشناسی، کانترها و…انواع مختلفی از میز اداری است که خود در طرح ها و سبک های متفاوتی تولید می شوند. میز اداری گرد از زیباترین طرح ها به شمار می آید. شرکت فرامین با در دست داشتن ماشبن آلات تخصصی و مجهز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا میز اداری گرد را به صورت کاملا سفارشی در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

کانترهای اداری گرد در سالن ورودی فروشگاه ها، بیمارستان ها،مراکز تفریحی و خرید استفاده می شود. این میز اداری که برای ارائه و معرفی خدمات و تولیدات یک سازمان استفاده می شود، جزئی از نیاز های اصلی یک محیط اداری است.

کاربردهای میز اداری گرد

میز اداری گرد در قیمت ها و طرح های مختلفی ارائه می شود. بیشترین کاربرد میز اداری گرد استفاده به عنوان میزهای پذیرش و یا کانتر اداری در مراکز خرید و فروشگاه ها جهت تبلیغات و جذب مشتریان و یا به عنوان قسمت اطلاعات می باشد. میز اداری گرد با توجه به سلیقه و درخواست مشتریان طراحی و در بازار عرضه می گردند.

از دیگر کاربردهای میز اداری گرد استفاده از اسکلت میز اداری گرد به عنوان کانتر است که می تواند قفسه ای برای معرفی محصولات باشد و به هنگام مشاوره کار فروش را راحت تر کند. همچنین این محصول می تواند به عنوان نگاه دارنده مجلات و کتاب نمایشگاهی نیز مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر کاربردهای میز اداری گرد می توان استفاده به عنوان میزهای کنفرانس نام برد که امروزه با توجه به ابعاد اتاقی که جلسات در آن برگزار می گردد قطر میز کنفرانس اداری نیز تعیین می شود. این میزها به صورت بیضی نیز کاربرد فراوانی دارند. در اتاق هایی که فضا محدود است استفاده از میز کنفرانس اداری مستطیلی شکل پیشنهاد می گردد.

انواع میز اداری گرد

میز اداری گرد از جمله ملزوماتی است که امروزه در بازار دارای طیف وسیعی از طرح ها و مدل های مختلف می باشد. تقریبا بیشتر کارخانه های تولید اقلام اداری اقدام به تولید میز اداری گرد نموده اند. میز اداری گرد عمدتا به صورت ۸، ۶ و ۴ نفره تولید وعرضه می گردد. از ویژگی های مهم میز اداری گرد کاربرد انواع متریال های مختلف در ساخت و تولید و استفاده از روشک های مختلف می باشد. انواع میز اداری گرد بر اساس مواد اولیه بکار گرفته شده برای ساخت می تواند شامل میز اداری گرد ام دی اف، لترون، پلی استر، پلی گلاس، هایگلاس، پوب طبیعی، فایبر گلاس و ملامینه ام دی اف باشد.

مشتریان با توجه به نیاز خود می توانند انواع میز اداری گرد را با متریال خاص سفارش داده و مورد استفاده قرار دهند. اما پیشنهاد مجموعه فرامین انتخاب محصولی با متریال مرغوب است تا بتوان مدت ها با وجود استفاده های فراوان از آن بهره برده بدون اینکه دچار خرابی و یا مشکلی گردد.

میز اداری گرد پذیرش

کانتر اداری و یا همان میز پذیرش مهم ترین محل برای ارائه و معرفی محصولات و حوزه کاری یک سازمان می باشد. این میزها شامل طرح ها و سبک های متفاوتی است که از چهارگوش تا گرد و بیضی را شامل می شود. همانطور که میدانید در اکثر فروشگاه ها و مراکز خرید فضایی برای قرارگیری میز کانتر و یا پذیرش در نظر گرفته می شود. این میزها محل جذب مخاطبان به هنگام ورود به یک سازمان و یا مجموعه می باشند پس بهتر است که میز اداری گرد پذیرش  به درستی انتخاب گردد.

اصولا میز اداری گرد پذیرش به دلیل ایجاد فضایی مناسب بر پشت کانتر می توانند گزینه ی خوبی برای استفاده به عنوان میز پذیرش باشند. این میز با ایجاد فضایی راحت برای جای گذاری مانیتور، می تواند به تعامل بهتر پرسنل بر پشت کانتر کمک شایانی کند. همچنین می توان باتوجه به سبک حاکم بر مجموعه، مدرن و یا کلاسیک، طرح دلخواه را برای این کار انتخاب کرد. میز اداری گرد با ایجاد سطحی گسترده بر روی دیواره بیرونی خود به خوبی محل مناسبی را برای جای گذاری لوگوی سازمان ایجاد کند. این امر از لحاظ بصری به چشم نواز شدن محیط اداری بسیار کمک می کند.

راهکارهایی برای خرید آنلاین میز اداری گرد

پس از ورود به مجموعه محصولات میز اداری گرد از طریق لینک بالا به کمک علامت (+) مثبت محصول مورد نظر خود را به سبد علاقه مندی ها اضافه کنید. کارشناسان در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. شما نیز می توانید از طریق واتساپ با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان