میز مدیریت ممبران یکی از مدل های پر فروش در عرصه مبلمان و میز اداری محسوب می شود. همانطور که می دانید میزهای مدیریت می تواند با انواع مواد اولیه از جمله چوب، ام دی اف، نئوپان و یا… ساخته شود. ممبران به عنوان یک روکش بر روی متریال های ذکر شده با تکنولوژی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. بدین صورت که صفحات مورد نیاز برش خورده و پس از ایجاد تغییرات لازم به صورت کاملا حرفه ای صیقل خورده می شوند.

در تولید میز مدیریت ممبران هوای میان سطح زیرین و ممبران تخلیه و با ایجاد خلاء این ماده به سطوحی چون نئوپان، پی وی سی  یا ام دی اف چسبانده می شود. این ورق ها با روکش های مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع میز مدیریت اداری ممبران

برای مشاهده مشخصات میز های اداری بر روی محصولات زیر کلیک نمایید. (ارسال به سراسر کشور)

پس از مشاهده محصولات، میز اداری مورد علاقه ی خود را به سبد علاقه مندی ها اضافه کنید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. شما می توانید از طریق واتساپ نیز با ما در ارتباط باشید.

امروزه خرید میز مدیریت تمام چوب قطعا خیلی گران خواهد بود در نتیجه مورد مطلوبی برای خرید نیست. چرا که تجهیز یک شرکت بزرگ کار بسیار هزینه برداری است. از طرفی نگهداری میزهای چوبی خیلی سخت خواهد بود به این خاطر که شما همواره نگران سلامت میز هستید. خصوصیت طرح پذیری یکی از مهم ترین ویژگی های ممبران است بدین معنی که طرح های مختلف چوب را به راحتی می توان بر روی ورق های ام دی اف یا نئوپان و … ایجاد کرد. در نتیجه با پرداخت هزینه هایی کمتر می توانید یک میز مدیریت طرح چوب زیبا و با کیفیت داشته باشید.

میز مدیریت ممبران مدرن و کلاسیک

به طور کلی روکش ممبران برای تولید هر دو سبک میز مدیریتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. حتی می توان در ضخامت های مختلف برای انواع مدل ها در طراحی و ساخت به کار گرفته شود. در واقع این فناوری بسیار مقرون صرفه تراز بکارگیری چوب های درختانی چون گردو و افرا برای ساخت مبلمان اداری است اما این بدین معنا نیست که این روکش ها بسیار ارزان هستند. خوشبختانه متریال هایی چون ام دی اف و نئوپان جایگزین مناسب تری برای این فناوری است.

میز مدیریت ممبران مدرن و کلاسیک علاوه بر شباهت زیادی که می تواند به چوب واقعی داشته باشند، در رنگ و طرح های مختلفی طراحی و عرضه می شوند. این مدل از میزهای اداری به دلیل تخلیه هوای میان بدنه وممبران امکان نشت آب به اعماق ام دی اف رابه حداقل می رسانند در نتیجه از خرابی ها و پوسیدگی های زودرس در امان اند.

نگهداری و خرید میز مدیریت ممبران

همانطور که می دانید روکش های ممبران نسبت به نور آفتاب و گرمای زیاد حساس هستند، بنابراین اگر در این دو شرایط قرار بگیرند رنگ خود را به مرور زمان از دست داده و کم رنگ تر خواهند شد. اگرچه استفاده از مواد اولیه مرغوب برای ساخت میز مدیریت ممبران بسیار اهمیت داشته اما در نگهداری این مدل از مبلمان اداری باید جانب احتیاط رعایت شود. علاوه بر موارد ذکر شده استفاده از چسب های با کیفیت در هنگام اتصال بدنه به روکش بسیار اهمیت دارد چرا که از تجمع هوا میان دو سطح جلوگیری کرده که موجب عمر طولانی تر چوب شده و شما پس از مدتی مجبور به تعویض و تعمیر نمی شوید.

کار روکش بر روی ورق هایی از ام دی اف یا نئوپان کاری کاملا تخصصی و حرفه ای است. گاهی اوقات به دلیل وجود نقاط ریز و پر کار روکش به خوبی بر روی بدنه قرار نمی گیرد. این امر موجب می شود که با نفوذ آب به این نقاط در مدت زمان کوتاهی میز اصطلاحا ورم کرده و زیبایی اولیه خود را از دست بدهد. تنها کاری که برای دوری از این موارد می توان انجام داد اول از همه خرید و انتخاب میز مدیریت ممبران از نمایندگی ها و تولیدکنندگان اصلی است که مبلمان اداری را به صورت مستقیم به فروش می رسانند. دوم اینکه به هنگام خرید قبل از هر اقدامی اطلاعات لازم را کسب کرده و کالای مورد نظر را از لحاظ کیفی مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر آن به دنبال کارهای ساده تر باشید و از کارهای پرکار با ریزه کاری های غیرمعقول دوری کنید.

قیمت میز مدیریت ممبران

میز مدیریت ممبران از نظر طرح و بافت بسیار زیباست. این میز به کمک تکنیک های دقیق و مواد اولیه مرغوب با کیفیت بالا و عملکردی مناسب ساخته می شود. ویژگی متمایز آن نسبت به میزهای ساده ام دی اف شباهت زیاد بافت رویه آن به چوبهای طبیعی است که آن را منحصر به فرد می کند. قیمت میز مدیریت ممبران با توجه به مواد اولیه به کار گرفته شده و تکنولوژی به کار رفته متفاوت است. همانطور که میدانید ام دی اف قبل از اتصال به کمک دستگاه های مخصوص آماده ی اتصال به روکش می شود ، همین امر تا حدودی موجب بالا رفتن هزینه های ساخت این میز می شود.

اما نگران نباشید اگر برای انتخاب و خرید میز مدیریت ممبران به تولیدکنندگان اصلی در این عرصه مراجعه کنید می توانید میز مدیریت را با قیمت مناسب تری خریداری کنید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت میز مدیریت ممبران با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره قبل از خرید نیز بهره مند شوید.

برای خرید و مشاهده انواع میز مدیریت ممبران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان