اهمیت میز کنفرانس برای شرکت ها امری قابل قبول شده است. همه دفاتر حداقل به یک میز اداری جهت برگزاری جلسات احتیاج دارند. شرکت فرامین به شما پیشنهاد خرید میز کنفرانس اداری با کیفیت و با گارانتی۳۶ ماهه را می دهد. تمامی محصولات فرامین علاوه بر مواد مرغوب، مطابق با علم روز ساخته شده، که خود تضمین سلامت کالا را برای مصرف کنننده روشن می سازد. اسم دیگر این مدل میز جلسه می باشد که بهترین ها را برای شما تولید می گردد.

انواع میز کنفرانس فرامین

برای مشاهده مشخصات میز های کنفرانس بر روی محصولات زیر کلیک نمایید. 

پس از مشاهده محصولات، میز کنفرانس مورد علاقه ی خود را به سبد علاقه مندی ها اضافه کنید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. شما می توانید از طریق واتساپ نیز با ما در ارتباط باشید.

میز کنفرانس اداری یکی از اقلام مهم شرکت ها محسوب شده که از کارخانه تولیدی فرامین عرضه می شود. اندازه میز کنفرانس اداری باید متناسب با اتاق انتخاب و خرید شود.

اهمیت وجود میز کنفرانس

همانطور که همه ما می دانیم مهم ترین دلیل ساخت میز کنفرانس اداری استفاده آن در جلسات مهم اداری است. جلساتی که به قصد مشورت برگزار می گردند اصولا محتوای کاری و اداری خواهند داشت. در چنین شرایطی اهمیت وجود میز کنفرانس اداری نمایان می گردد چرا که کارمندان ترجیح می دهند در محیطی صمیمی به دور هم به بحث و گفت و گو بپردازند.

از دیگر دلایل اهمیت وجود میز کنفرانس اداری برقراری ارتباط دوسویه میان حضار شرکت کننده در جلسات است. یک میز استاندارد باید به راحتی این ارتباط را شکل دهد. مدل و اندازه میز می تواند با توجه به اندازه اتاق انتخاب شود. مثلا در اتاق های کنفرانس کوچک می توان از مدل هایی با اندازه های کوچک تر استفاده کرد علاوه بر آن میز هایی که از طراحی خاص و ساده تری برخورداند می توانند به دلیل کوچک تر به نظر رسیدن اتاق را بزرگتر نشان دهند.

طراحی میز کنفرانس اداری

اتاق کنفرانس از بخش های مهم شرکت ها و ادارات محسوب می گردد که دکوراسیون و چیدمان آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. میز کنفرانس از اصلی ترین تجهیزات این اتاق به شمار می رود که نحوه ی طراحی و ساخت آن بر زیبایی و عملکرد اتاق مذاکره تأثیرگذار است.

به دلیل نوع طراحی میز کنفرانس، افراد به راحتی می توانند بر هم تسلط داشته و جلسه و اعضا را زیر نظر داشته باشند. ساخت این میز قابلیت سایزبندی های مختلف را برای مشتریان فراهم نموده است. میز کنفرانس ادراری باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که در مدیریت فضای جلسات موثر واقع شود. در مجموعه فرامین که تولیدی میز کنفرانس می باشد به طراحی این میز ها بسیار توجه شده است.

 انواع میز کنفرانس اداری

انواع میز کنفرانس اداری می تواند به صورت میز کنفرانس با پذیرایی و کنفرانس بدون پذیرایی طراحی و ساخته شوند. این میز ها می توانند از متریالی همچون چوب، ام دی اف، شیشه، آلومینیوم و ترکیبی تهیه شوند. انواع میز کنفرانس اداری در دو مدل سبک کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می گردند.در زیر چند مدل از آن ها را مشاهده کنید.

  1. میز کنفرانس ام دی اف
  2. میز کنفرانس ساده
  3. میز کنفرانس لاکچری
  4. میز کنفرانس 12 نفره
  5. میز کنفرانس 8 نفره
  6. میز کنفرانس 6 نفره
  7. میز کنفرانس 4 نفره
  8. میز کنفرانس 3 نفره

 

میز جلسه را چگونه انتخاب کنم؟

خوب بهتر است بدانید برای برگذاری جلسات باید نکته مهم زاویه دید به دیگر افراد را در نظر بگیرید. راحتی فضا رنگ میز هم در برگذاری بهتر جلسه اهمیت بالایی دارد. اینکه اتاق جلسه شما چه ابعادی را داراست و از چه دکوراسیونی استفاده کرده اید هم بسیار مهم است. بهتر است همه چیز را در نظر بگیرید چون نتیجه جلسات سرنوشت های آینده یک مجموعه را رقم می زنند. از همکاران ما راهنمایی بگیرید و بهترین جلسات را برگزار کنید.

آموزش خرید آنلاین میز کنفرانس

در مجموع خرید یک میز کنفرانس نیاز به مشاوره و راهنمایی صحیح و استاندارد دارد. شما در ابتدا می توانید با مراجعه به لینک زیر تمامی محصولات فرامین را مشاهده نموده و بر اساس نیاز و سلایق خود آن را انتخاب نموده و به سبد علاقه مندی اضافه نمایید. پس از تکمیل مراحل و ثبت نهایی کارشناسان ما با شما تماس گرفته و خرید شما را نهایی خواهند کرد.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان