پارتیشن اداری در یک شرکت به منظور تقسیم بندی فضا برای ایجاد محیطی خصوصی برای کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه پارتیشن اداری در مدل های پارتیشن اداری متحرک و پارتیشن اداری ثابت تولید و عرضه می گردد. پارتیشن اداری متحرک در فاصله کف و سقف قرار گرفته و علاوه بر ایجاد فضای انفرادی،امکان ارتباط راحت با یکدیگر را برای کارمندان فراهم می کند. مزیت مهم استفاده از این پارتیشن متحرک جا به جایی راحت و عدم استفاده از آن در مواقعی است که قصد برداشتن فضاهای خصوصی را در شرکت دارید.

مزایای استفاده از پارتیشن اداری متحرک

در گذشته برای تقسیم بندی فضاها از دیوار ها استفاده می شد. اگر چه دیوارها از استحکام بالایی برخوردار بوده اما ساخت آن مستلزم بکارگیری زمان و هزینه های زیادی خواهد بود. کسب و کاری را در نظر بگیربد که در مکانی استیجاری فعالیت خود را آغاز نموده و برای جبران محدودیت فضا و ایجاد اتاق هایی خصوصی برای کارمندان در حوزه های مختلف مجبور به بخش بندی فضاست. در این صورت این فرد به دلیل جا به جایی و مالکیت نداشتن هیچ گاه اجازه ایجاد دیوار و برهم زدن طراحی داخلی ساختمان را نخواهد داشت.

سرعت ساخت، صرفه جویی در زمان از مزایای استفاده از پارتیشن اداری متحرک می باشد. ساخت دیوار با اشغال فضای بیشتر موجب کوچک تر شدن محیط اداری می شود و این در حالی است که پارتیشن ها فضای کمتری را اشغال خواهند کرد. پنهان سازی معایب ساختمان نیز از دیگر مزایای استفاده از پارتیشن اداری متحرک است. برخی از ساختمان ها از ستون های زیادی برخوردارند که به هیچ وجه نمی توان برای از میان برداشتن آنها اقدامی صورت گیرد، بنابراین وجود پارتیشن های متحرک می تواند علاوه بر ایجاد فضا، ظاهر محل کار را برای شما دلنشین سازد.

کارکرد پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن اداری متحرک از انواع پارتیشن اداری است که بسیار پرکاربرد می باشد. کارکرد پارتیشن اداری متحرک سبب شده تا امکان حرکت از حول محور ریل های کف و یا سقف فراهم شود. این مدل ها معمولا برای سالن های چندمنظوره نیز مورد استفاده قرار می گیرند. گاهی وجود پایه های فلزی در کف پارتیشن متحرک نیز علاوه بر فراهم آوردن استحکام بیشتر می تواند گزینه ی مناسبی برای بکارگیری به عنوان پارتیشن متحرک منزل نیز باشد.

انواع پارتیشن اداری متحرک در مجموعه فرامین با متریال های مختلفی تولید و عرضه می گردد. از آنجایی که همواره نظر و عقیده مشتریان در راستای رضایتشان مهم تلقی شده است شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود به انتخاب متریال مدنظرتان بپردازید. در این صورت می توانید از کارکرد پارتیشن اداری متحرک در منزل و محل کسب و کار خود لذت ببرید.

برای مشاهده محصولات پارتیشن اداری متحرک کلیک کنید.👇

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان