امروزه هیچ شرکت مدرنی از دیوارهای گچی برای مواردی به جز اهداف اصلی مانند دیوارهای دستشویی و دیوارهای لابی آسانسور استفاده نمی کند. برای موارد دیگر پارتیشن های اداری مدولار انتخاب مناسبی هستند. سبک و متریال انتخابی شما برای ساخت بستگی به پارتیشن های دفتر شما دارد که از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله ما قصد داریم نگاهی به موارد مهمی که به هنگام انتخاب پارتیشن اداری برای دفتر کار باید در نظر داشته باشیم را بررسی کنیم.

ملاحظات اساسی

اولین چیزی که به هنگام انتخاب پارتیشن اداری باید در نظر بگیرید این است که آیا ملاحظات خاصی برای رنگ وجود دارد یا نه. اگر می خواهید از دفتر کار خود برای تقویت کردن برندتان استفاده کنید، احتمالا قصد پیدا خواهید کرد از تعدادی پارتیشن که رنگ خاص برندتان را منعکس می کند، استفاده کنید. مثلا اگر سایه ای از رنگ آبی خاص در لوگوی شرکت وجود داشته باشد که بخواهید از آن بهره ببرید می توانید به صورت کاملا غیر مستقیم آن را نمایش دهید، یک صفحه آبی در یک قسمت و برخی تزیینات در سویی دیگر می تواند بسیار کمک کند.

فراتر از ملاحظات رنگ هنگام استفاده از پارتیشن اداری به عنوان دیوارهای جداکننده فضا برای ساخت یک شرکت، کارهای بی شماری وجود دارد که با انتخاب درست می توانید محل کار خود را منحصر به فرد کنید.استفاده از طیف گسترده ای از لمینیت و روکش های مرغوب سبب ایجاد جلوه ی طبیعی از چوب و دیگر پوشش ها می شود. همچنین الگوی کار آجری با ارائه بخش های متنوع، که از نظر زیبایی نسبت به رنگهای یکدست دارای جذابیت خاصی هستند، از یکنواختی بصری جلوگیری می کنند.

شیشه مات

گاهی اوقات شما از لحاظ زیبایی شناختی به چیزی فراتر از یک دیوار پارتیشن رنگی یکدست احتیاج دارید، این در حالی است که استفاده از لمینیت و روکش ها هم راه حل مناسبی نمی تواند باشد. علاوه بر این ممکن است پارتیشن های شیشه ای شفاف کاملا در جهت مخالف طراحی قرار گیرند. اغلب اوقات در چنین مواقعی، دیوارهای پارتیشن شیشه ای مات راه حل مناسبی هستند، چرا که در کنار کیفیت مطبوعی که دارند حریم خصوصی مورد نیازتان را فراهم می کنند.

انتخاب دیوارهای جداکننده

در مواردی که شما قصد دارید از دیوارهای پارتیشن برای ایجاد فضایی خصوصی در مقابل افق دید افراد و پوشش دهی سطوح پایین تر در حالی که نور از فضاهای مجاور به داخل نفوذ کند، بهره ببرید، مانند: اتاق کنفرانس؛ پارتیشن های مجموعه فرامین با لایه ای  از لمینیت در سطوح پایین و شیشه در قسمت بالا بهترین گزینه می باشد. در صورت درخواست سایر تغییرات نیز امکان پذیر می باشد.

پارتیشن اداری شیشه ای

طی سالهای اخیر پارتیشن اداری شیشه ای  طرز تفکر طراحان و صاحبان مشاغل را در مورد فضاسازی محیط خود تغییر داده است. این منابع ساختمانی شگفت انگیز می توانند بر روی هر جنبه از فعالیت های اداری تآثیر مثبت داشته باشند. آنها می توانند با گسترش خود جنبه هایی از بیزینس شما را نیز به خوبی به نمایش بگذارند.

افزایش تولید

توانایی پارتیشن شیشه ای اداری برای بهبود بهره وری در این نیست که اگر کارمندان بدانند که بر پشت دیوارهای شیشه ای توسط شما رصد خواهند شد سریع تر کار خواهند کرد. دیوارهای پارتیشن شیشه ای افزایش بهره وری را با ایجاد فضایی امن برای کارمندان ایجاد می کند. اول اینکه روحیه همکاری را پرورش می دهد، خلق و خو را تقویت و بسیاری از موانع را برای برقراری ارتباط مؤثر و کارامد از بین برده و با کاهش آلودگی های صوتی تمرکز را بیشتر می کند.

سازگاری

فرض بگیرید که با استفاده از دیوارهای خشک دفتر خود را ساخته و مدتها در آن وقت گذرانده اید. هر گونه تغییر می تواند شما را تحت تآثیر خود قرار دهد مانند اینکه بخواهید تکه دیوارهایی که تخریب شده را از دفتر کارتان بیرون ببرید. این روند اغلب هفته ها به طول می انجامد و نتیجه آن باقی ماندن انبوه زیادی آوارخطرناک، سر و صدای مختل کننده و گرد و غباری است که هر روز در هوا پراکنده می شود. نیازی به ذکر نیست که یاداور شویم کارگران ساختمانی تا انتهای کار، روزانه در دفتر کار شما در رفت و آمد هستند. بنابراین اگر قصد دارید فضای دفتر را دوباره تغییر شکل دهید، با دیوارهایی از پارتیشن اداری متحرک می توانید این کار را در یک شب و بدون ایجاد هیچ زباله، اختلال در کارهای شرکت و همچنین هزینه های اضافی انجام دهید.

کاهش  هزینه های برق

بانک لامپ های فلورسنت که در دهه 70 در شرکت ها وارد شدند و تا اوایل قرن بیست و یک خیلی سالم ماندند را به یاد دارید؟ آنها به لطف دیوارهای پارتیشن شیشه ای مسیر دایناسورها را طی کردند. با وجود نور طبیعی که اکنون به مرکز کفپوش شما نفوذ می کند، نیازی به ردیف های بی پایانی از فلورسنت نداشته و می توانید پول آن را صرف هزینه های دیگر کنید.

سهولت در نگهداری و تعمیر

اگر شما لازم بدانید که کابلی را از یک قسمت دیوارخشک دفتر کار به قسمتی دیگر انتقال دهید، مجبور خواهید شد از یک معمار کمک گرفته و علاوه بر آن بر روی یک یا چند دیوار سوراخ ایجاد کنید. به این ترتیب اگر چیزی میان فضای میانی دیوار بیافتد و یا ایجاد حفره ای کند مجبور هستید که دیوار را تعمیر کنید. علاوه بر این دیوار گچی باید به طور منظم رنگ شود. اما در مقابل دیوارهای پارتیشن شیشه ای دارای فناوری پنل های دسترسی آسان هستند و برای تمیز کردن آن فقط کافی است گاهی از دستمال و مواد شیشه پاک کن استفاده کنید.

ارزش زیبایی بی نظیر

مجهز کردن دفتر کار با پارتیشن شیشه ای نه تنها مزایای عملی ذکر شده در بالا را فراهم می سازد بلکه ارزش زیبایی بی نظیری را به خوبی به شما ارائه خواهد داد. شرکت شما یک شب حسی از پیشرو بودن را به خود خواهد گرفت. نوعی از فضای کاری، که شما افتخار خواهید داشت تا آن را به مشتریان خود نشان دهید. حال و هوایی از دیوارهای مدرنی که رویای نرسیدن به آن دیگر وجود ندارد.

عمر طولانی عالی

علاوه بر اینکه یکی از متنوع ترین طراحی های ساختاری است که تا کنون به صورت مدولار ابداع شده است، همچنین دارای طول عمر آزمایش شده ای است که طی دهه ها و نه سالها مورد بررسی قرار گرفته است. از همه مهمتر برای دسترسی به این عمر طولانی شگفت آور هیچگونه نگهداری فوق العاده ای لازم نیست.

امروزه در اکثر کشورهای پیشرفته برای فضاسازی دفاتراز انواع مختلف پارتیشن های اداری استفاده می کنند. اینکه دقیقا چه مدل و سبکی برای کار شما مناسب باشد بستگی به نوع فعالیتتان دارد. مثلا برخی از مشاغل به فضاهای خصوصی بیشتری احتیاج دارند. هم اکنون اگر شما هم احتیاج به آماده سازی فضای اداری خود دارید می توانید برای دریافت مشاوره در جهت انتخاب سبک مناسب پارتیشن برای محل کسب و کارتان و قیمت پارتیشن با کارشناسان مجموعه فرامین در ارتباط باشید.

فرامین ابتکاری نوین new innovative faramin
فرامین ابتکاری نوین new innovative faramin