کارخانه تولید مبلمان اداری فرامین تولید کننده انوع اقلام اداری همواره سعی دارد که محصولات خود را بر اساس اصول ارگونومیکی و با توجه به روانشناسی رنگها و همچنین اصول دکوراسیون مدرن تولید و عرضه کند. محصولات این کارخانه به منظور زیباسازی محیط اداری با فراهم آوردن راحتی و کارامدی، راندمان کار کارمندان را بالا برده و محیط آرامش بخشی را به دور از خستگی های مفرط برای اعضای مجموعه فراهم می سازد.

امروزه لوازم اداری مدرن با استفاده از مواد اولیه چون شیشه، کورین، سنگ، استیل، ام دی اف انواع مختلفی از پارچه ها در نهایت دقت و ظرافت به کمک دستگاه ها و تجهیزات مدرن تهیه و توزیع می گردند. کارخانه تولید مبلمان اداری فرامین تمام تلاش خود را بکار گرفته تا به کمک افراد متخصص و با توجه به سلایق مشتریان خود اقدام به طراحی و ساخت انواع مبلمان اداری کند.

خدمات کارخانه تولید مبلمان اداری 

از جمله خدمات کارخانه تولید مبلمان اداری فرامین تامین و تهیه اقلام و تجهیزات اداری مورد نیاز سازمان ها و شرکت هاست. شرکت فرامین با تکیه بر تخصص پرسنل طراحی و تولید، و توانمند در تحویل به موقع کالای مرغوب امکان ارائه لوازم مورد نیاز فضاهای اداری مختلف از جمله مطب ها، بانکها، شرکت ها و دیگر ادارات خصوصی را دارا می باشد.

انواع مبلمان اداری از جمله فایلینگ، پارتیشن، کتابخانه، کردنزا، جلومبلی، میزهای اداری مدیریت، میز کارشناسی، میز گروهی، میز کارمندی و… از تولیدات این مجموعه می باشد. جلب رضایت مشتری، ضمانت کالا، تحویل کالای بی عیب و نقص، قیمت مناسب، کیفیت بالای تولیدات با استانداردهای روز از خدمات کارخانه تولید مبلمان اداری فرامین می باشد.

کارخانه تولید مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن از جمله اقلامی است که توانایی تغییر محیط را به خوبی داراست. وجود یک میز مناسب به همراه یک صندلی که از استانداردهای لازم برخوردار باشد بازدهی کارمندان را بالا خواهد برد. میز و صندلی مدرن دو جزء اصلی در محل کار کارمندان است که در جذابیت بصری نقش پر رنگی را ایفا می کنند. میز های مدرن گاهی به دلیل طراحی های خاص از جای کمتری برای جا دادن وسایل مورد نیاز همچون کامپیوتر، اسکنر، پرینتر و یا حتی تلفن برخوردارند بنابراین توجه داشته باشید که بر اساس نیاز های کارمندان و فضای اتاق میز و صندلی مدرن را انتخاب کنید.

کارخانه تولید مبلمان اداری مدرن فرامین انواع مختلفی از میز اداری، صندلی اداری و.. را طراحی و تولید می کند که بر اساس نوع کاربری می توانند انتخاب شوند. شما می توانید بر اساس ابعاد خاصی محصول مورد نظر را سفارش  داده و خریداری کنید. اصولا انتخاب محصولات اداری مدرن به دقت و توجه خاص نیاز دارد. وجود روشنایی های مدرن و یا شلف هایی با طراحی های خاص می تواند این زیبایی را در کنار مبلمان اداری مدرن دو چندان برابر کند.

تولید مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک از جمله اقلامی است که برای خرید آن باید به ویژگی های زیادی توجه و پس از آن اقدام به خرید نمود. اگر به قیمت مدل مورد نظر توجه می کنید، حتما علاوه بر نظر مدیران و کارمندان، سلایق مشتریان و مراجعه کنندگان را نیز در نظر بگیرید. شما باید رده سنی مراجعه کنندگان را مورد ارزیابی قرار دهید. اگر اصولا با افرادی جوان تر در اتباط هستید می توانید از مدل های مدرن بهره ببرید. انتخاب میز مدیریت باید با سایر اقلام کارشناسی و کارمندی متفاوت باشد و علاوه بر ویژگی های خاص از راحتی فوق العاده ای بهره مند باشد. خرید میز مدیریت کلاسیک برای افرادی با سنین بالاتر مناسب است. میزهای کلاسیک با طراحی خاص و پیچیده ای که دارند برای افراد سالخورده نمایانگر اصالت، تجربه در حوزه کاری به شمار می روند.

مبلمان اداری مدرن عموما در انواع ساده تر با ایده هایی نو طراحی می شوند. اما در مقابل مبلمان اداری کلاسیک با زرق و برقی خاصی، مملو از ظریف کاری های ارزشمند است، که اغلب قیمت بالاتری دارند. کارخانه تولید مبلمان اداری کلاسیک علاوه بر ساخت انواع مبلمان اداری افتخار دارد تا محصولات سفارشی خود در زمینه میز اداری و مبلمان اداری از مرحله طراحی تا نصب را به شایستگی به پایان رساند. ضمانت و گارانتی محصولات بیانگر اعتماد ما به محصولات تولید شده در مجموعه بزرگمان، فرامین می باشد.

تجهیز مبلمان اداری

یک دفتر خصوصی مکانی است برای تمرکز و انجام فعالیت های مهم شما، بنابراین باید به اندازه کافی سازنده و خلاقانه باشد تا باعث بالا رفتن کیفیت کارتان شود. تولید و نجهیز مبلمان اداری در فرامین با ارائه ی ایده های برتر و طرح های نو انجام می شود تا محیط اداری آرامی را فراهم کند. میز های فرامین با ذخیره سازی  و سازماندهی فضا ظاهری یکپارچه و حرفه ای را ایجاد می کنند. همانطور که طی سالهای گذشته مدیران و کارمندان ارشد شرکت های بزرگ همواره به دنبال خصوصی سازی در کنار فضای باز بوده اند، تولید میز اداری در این مجموعه نیز با توجه به نیازهای کارمندان و مدیران در رنگ ها و طرح های مختلف برای قرارگیری در دکورهای کلاسیک و مدرن قابل طراحی و اجراست.

تولید میز اداری در فرامین شامل انواع میز مدیریت، میز کارمندی، میز کارشناسی، میزهای گروهی،  کنفرانس اداری و… در طرح های منحصر به فردی می باشد. شاید ساده به نظر برسد اما انتخاب میز اداری در تعیین میزان موفقیت یک کسب و کار نقش مهمی دارد، چرا که میزی که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد و یا با اندازه های مناسبی برای شرایط فیزیکی افراد انتخاب شود سبب بهبود عملکرد، تمرکز و بالا رفتن بهره وری خواهد شد. گاها شاید میز خریداری شده از ظاهری فوق العاده خوب برخوردارد باشد اما کارایی لازم را برای ایجاد آرامش در خود نداشته باشد. بنابراین توجه به زیبایی طرح در کنار عملکرد مناسب، اهمیت پیدا می کند.

مبلمان اداری خاص

اگر به یک طرح و یا ایده خاص برای مبلمان اداری و تجهیزات فرنیش فکر میکنید باید با انواع آن ها در سایت ما آشنا شوید. ایده های خاص در طراحی فضای اداری باید بر اساس نوع دکوراسیون فضا و ابعاد در نظر گرفته شود. مهم است که کاربری فضا در نظر گرفته شود و بر اساس نوع صنف و بازدید کنندگان همراه هویت مجموعه در کنار هم در نظر گرفته شود.

مراحل ساخت مبلمان اداری

مراحل ساخت مبلمان اداری بسته به متریالی که مورد استفاده قرار می گیرد با یکدیگر فرق دارد. مثلا مراحلی که برای ساخت میز اداری شیشه ای طی می شود با میز اداری ام دی اف متفاوت است. علاوه بر متریال نوع محصول نیز در تعیین مراحل ساخت مبلمان اداری متفاوت است مثلا ساخت صندلی اداری و یا نیم ست اداری.

کارخانه مبلمان اداری

تولید انواع مبلمان و تجهیزات اداری مستلزم وجود کارخانه مبلمان اداری است. این محصولات از جمله انواع مبلمان اداری، جلو مبلی اداری،فایلینگ، پارتیشن ها، کتابخانه، کردنزا و انواع میزهای اداری که خود شامل مجموعه ای از میزمدیریت، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز گروهی و کانتر است که در کارخانه مبلمان اداری فرامین تهیه و توزیع می گردد.

 

شرکت فرامین در فضایی وسیع در منطقه صفادشت برای تولید و انبار اقلام اداری با بهره گیری از ابزار و تجهیزات مدرن اقدام به تولید نموده است.

مزیت های کارخانه مبلمان اداری

امروزه تولید مبلمان اداری بدون در نظر گرفتن سلایق مشتریان امکان پذیر نمی باشد. فروش بیشتر به دنبال کسب رضایت مشتریان صورت می پذیرد. بنابراین وجود کارخانه تولید مبلمان اداری قبل از موارد دیگر سبب وجود این نظریات از ابتدای فرایند تولید محصولات که از طراحی آغاز می شود می گردد.

کارخانه تولید مبلمان اداری فرامین با درک و اعمال ایده ها و خواسته های مشتریان در تولید مبلمان اداری و ارائه آنچه آنها انتظار دارند توانسته است تمایزی میان خود و رقبایش در این زمینه ایجاد کند. وجود این نظریات سبب شده تا محصولات آرامش و راحتی بیشتری را با خود به همراه دشته باشند. از جمله مزیت های کارخانه مبلمان اداری علاوه بر کسب رضایت بیشتر مشتریان، خلق نشاط و خوشحالی در خریداران، ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت کالاها را می توان نام برد.

سیاست گذاری کارخانه مبلمان اداری فرامین در مقابل مشتریان

سیاست گذاری و خط مشی کارخانه مبلمان اداری فرامین در مقابل مشتریان بدین صورت می باشد:

جلب رضایت و کسب اطمینان مورد نظر از سوی مشتریان، که قصد خرید محصولات اداری مجموعه فرامین از جمله میز اداری، صندلی اداری، کتابخانه اداری، پارتیشن، فایلینگ و… را داراند.

ارائه انواع خدمات دکوراسیون اداری با به روزترین و شیک ترین ترندهای روز دنیا با توجه به سلیقه ی مشتریان به منظور ایجاد نشاط و آرامش برای افراد.

آموزش دائمی پرسنل مجموعه فروش، طراحی، ساخت و تولید، به جهت به روز رسانی دانش و تخصص کارکنان مطابق با علم روز دنیا و استانداردهای بین المللی طراحی و دیزاین.

ارائه خدمات و ضمانت نامه پس از فروش به مدت ۲۴ ماه برای خرید تمامی محصولات، صندلی اداری، مبلمان اداری، کتابخانه اداری و…

دستور کار آینده کارخانه مبلمان اداری فرامین

مجموعه شرکت فرامین با دارا بودن کارخانه ای مجهز و کارمندانی متخصص و با تجربه و پیشگام در امر تولید با کیفیت مبلمان اداری اهداف بلند مدتی را برای خود تدوین و اجرایی نموده است. از جمله مهم ترین آنها می توان به

ارائه اتواع سبک های مبلمان اداری مدرن و کلاسیک با توجه به نیاز های مشتریان

برنامه ریزی در جهت زمان بندی درست برای تحویل به موقع کالا برای مشتریان و پایبندی به آن

طراحی و پیاده سازی استانداردهای لازم در طراحی و تولید صنعت مبلمان

کسب متناسب سهم تولید از بازار صنعت مبلمان اداری و تلاش مستمر برای وارد شدن به بازارهای بین المللی

و پیشتاز بودن در امر طراحی و تولید نمونه های جدید از محصولات و اقلام اداری اشاره نمود.

برای انتخاب تولیدات مبلمان اداری به لینک بالا بروید و پس از گزینش محصول موردنظر آن را به سبد علاقه مندی خود اضافه کنید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. شما می توانید از طریق واتساپ نیز با ما در ارتباط باشید.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان