هر مکانی که دارای کسب و کار است نیاز به لوازم اداری دارد. صندلی اداری، میز اداری، کتابخانه، فایلینگ و… از جمله این موارد هستند که باید تهیه شوند. مبلمان و لوازم اداری دارای اجزایی است که باید با مرغوب ترین لوازم ساخته تا از کیفیت خوبی برخوردار باشند. یراق آلات به کار رفته در میز اداری نیز باید دارای کیفیت باشد. از جمله یراق میز اداری می توان به پایه های فلزی اشاره کرد.

حتما تا به حال با کمدهایی که همواره درهایشان باز است، کشوهایی که بسته نمی شوند و دستگیره های خراب در یک اتاق یا محل کار مواجه شده اید. ممکن است حتی ظاهر میز اداری و لوازم بسیار نو باشد اما خرابی ابزار یراق در کارکرد وسیله اختلال ایجاد کرده و استفاده از آن را غیر ممکن می کند. بنابراین در هنگام خرید میز اداری کیفیت یراق میز اداری را نیز در نظر بگیرید چرا که میز بدون یراق معنایی نخواهد داشت.

اهمیت کیفیت یراق میز اداری

 علاوه بر پایه های فلزی، لولا، چرخ، دستگیره، پایه و موارد دیگر همگی جزو یراق آلات می باشند که اهمیت آنها در محصول بسیار زیاد می باشد. امروزه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی برخی از تولیدکنندگان در مورد کاربردها و ویژگی یراق آلات و همچنین ناآگاهی مصرف کنندگان نیز، پس از مدتی استفاده، شاهد از بین رفتن کیفیت اصلی محصولات تولید شده هستیم.

اهمیت کیفیت یراق میز اداری بدون شک در ساخت و تولید محصولات بسیار حائز اهمیت است. رعایت نکردن ملاک های تاثیرگذار بر استاندارد یراق آلات بر کیفیت محصولات بسیار موثر است. جلب رضایت مشتریان و دریافت بازخوردهای مثبت، فروش بیشتر،  اهمیت کیفیت یراق میز اداری را دو چندان برابر می کند.

انواع یراق میز اداری

انواع یراق میز اداری بر اساس متریال استفاده شده در ساخت مشخص می گردند. همانطور که قبلا بدان اشاره شد، یراق آلاتی که برای ساخت مبلمان اداری استفاده می شود، می تواند شامل پایه های میز و صندلی، دستگیره های کشوها، کمدها، چرخ های صندلی و میز های اداری، درپوش باکس های جایگذاری سیم و کابل، لولاها و…باشد.

برخی از این یراق آلات بر اساس نوع کاربرد، با متریال های مختلفی از قبیل، فلز، پلاستیک فشرده، چوب ساخته و در مواردی خاص با انواع دیگری از متریال ها برای زیبایی بخشیدن ترکیب و تولید می شوند. مثلا امروزه برای ساخت دستگیره ی کابینت ها و کمدها از ترکیب آهن و سنگ های پلاستیکی رنگی برای بیشتر جلوه دادن محصولات بهره می برند. قیمت انواع یراق میز اداری بر اساس نوع وارداتی و یا تولید داخل بودن بسیار متفاوت خواهد بود. البته کیفیت مواد بکار گرفته شده نیز بسیار در تعیین قیمت تاثیرگذار است به طوری که مثلا یک دستگیره درب کشو که از مواد اولیه مرغوب ضدزنگ تهیه شده باشد که رنگ طلایی آن دارای ضمانت باشد قطعا از قیمت بالایی برخوردار خواهد بود.

یراق میز اداری لوکس

اگر علاقمند به ملزومات و اقلام اداری لوکس هستید، می توانید میز اداری با بهترین یراق آلات ساخته شده را خریداری کنید. حتی اگر مایل به صرف هزینه های دوباره نیستید و تصور میکنید میز اداری مناسبی دارید و فقط از ظاهر آن خسته شده اید تنها با یک رنگ آمیزی مجدد و تهیه یراق میز اداری لوکس می توانید در زمان کوتاهی صاحب میز اداری زیبایی شوید.

امروز شرکت های معتبری در زمینه تولید یراق میز اداری لوکس فعالیت های گسترده ای دارند. از جمله آنها می توان به شرکت ملونی اشاره کرد که یک تولیدکننده ایرانی است و از لحاظ کیفیت قابل مقایسه با شرکت های بزرگ خارجی می باشد. دستگیره های خاص این تولیدکننده بسیار با دوام و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

شرکت بلوم نیز تولیدکننده اتریشی است و یکی از با کیفیت ترین یراق آلات را تولید می کند و  هدف آن زندگی بهتر و راحت تر برای کاربران مطرح شده است. مپا نیز از تولیدکنندگانی است که در کشور ترکیه محصولات خود را ساخته و روانه بازار بین المللی می کند. ارائه دستگیره های زیبا و مدرن از ویژگی های این شرکت محسوب می شود.

انتخاب آنلاین محصولات مرتبط با یراق میز اداری

وارد لینک شده 👇 و پس از مشاهده و بررسی محصول مورد نظر خود را به سبد علاقه مندی اضافه کنید. کارشناسان در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان