کارخانه تولید میز مدیریت شرکت فرامین واقع در منطقه صفادشت تهران، از سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است. این کارخانه که علاوه بر میز مدیریت انواع صندلی و اقلام اداری را تولید و عرضه می کند، دارای دستگاه های پیشرفته و مطابق با علم روز و بهره مندی از تکنیک ساخت دقیق و اتوماسیون صنعتی می باشد.

جنس چوب در کارخانه تولید میز مدیریت

میز مدیریت اداری پاسخگوی نیازهایی است که طبیعتا توسط میز های معمولی نمی تواند تامین گردد. استفاده از میز مدیریت اداری استاندارد کارکردی متفاوت تر را در اختیارتان می گذارد.

تولید انواع میز مدیریت فرامین

برای مشاهده مشخصات میز های مدیریت بر روی محصولات زیر کلیک نمایید. (ارسال به سراسر کشور) 

پس از مشاهده محصولات، میز اداری مدیریت مورد علاقه ی خود را به سبد علاقه مندی ها اضافه کنید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. شما می توانید از طریق واتساپ نیز با ما در ارتباط باشید.

کشوها، کمد و فضایی برای قرار دادن وسایل بر روی آن از جمله آن می تواند باشد. به همین سبب میز اداری باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. جنس چوب در کارخانه تولید میز مدیریت از جمله مواردی است که باید بدان بسیار توجه نشان داد و با دقت بیشتری آن را مورد بررسی قرار دهید.

کسب اطلاعات در ارتباط با جنس چوب در کارخانه تولید میز مدیریت مهم است چرا که علاوه بر کیفیت در ساخت ابتدا به طور مستقیم بر روی طراحی و تولید میز اثرگذار است و در نهایت بر روی قیمت تمام شده کالا اثر خواهد گذاشت.  اگر قصد دارید اتاق کار خود را مجلل و باشکوه سازید و جلوه ای خاص بدان ببخشید، به دنبال میز های مدیریتی با کیفیت بالا بروید. اما اگر جلوه ی محل کسب و کارتان برایتان از اهمیت خاصی برخوردار نیست و به عنوان یک شرکت استارتاپی می خواهید در تازه به دنیای بیزنس راه پیدا کنید می توانید سراغ مدل هایی با قیمت مناسب تر بروید.

گارانتی محصولات در کارخانه تولید میز مدیریت

هر کارخانه تولیدی برای ارائه خدمات پس از فروش محصولات دارای ضوابطی

است که در صورت دارا بودن شرایط لازم محصولات خریداری شده، توسط شرکت سازنده مورد حمایت و شامل گارانتی می گردد. مثلا گارانتی محصولات در کارخانه تولید میز مدیریت فرامین در صورتی شامل محصولات خریداری شده می گردد که برگه ضمانت توسط نصاب شرکت مهر و امضا شده باشد.

در طول دریافت خدمات فاکتور فروش حتما باید همراه با مشتریان باشد. پس از خرید و نصب اگر عیبی در محصول دیده شد سریعا با تماس با بخش خدمات پس از فروش به رفع و عیب یابی محصول بی درنگ اقدام کنید. ریختن محلو ها و مواد شیمیایی و اسیدی سبب از بین رفتن و خرابی در محصولات خواهد شد که در این صورت شامل گارانتی نمی باشد. پس در نگهداری آن کوشا باشید.

 

انتخاب آنلاین انواع محصولات میز مدیریت از 👇👇
مشاوره آنلاین مشاوره رایگان