یک صندلی اداری به راحتی می تواند بر روی سلامتی شما اثر مستقیمی بگذارد. پس به هنگام انتخاب آن بسیار وسواس به خرج داده و سعی داشته باشید که با توجه به بودجه تعیین شده برای خود مواردی را خریداری کنید که علاوه بر ظاهری زیبا از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند. امروزه حراج صندلی اداری کماکان در برخی از فروشگاه ها انجام می گیرد.

دقت داشته باشید که به هنگام حضور در چنین مکان هایی برای خرید، تمامی موارد را در نظر بگیرید. گاهی در حراج صندلی اداری لوازمی ارائه می شود که به دلیل نگهداری بیش از اندازه در انبار کارخانه کیفیت اصلی خود را از دست داده اند و به محض استفاده به طور مثال چرم آن پوسته پوسته شده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود و شما مجبور خواهید شد دوباره هزینه ای را برای تعویض پارچه متقبل شوید.

نکات مهم در حراج صندلی اداری

اگر شما به عنوان یک مشتری قصد خرید صندلی اداری را در حراج آن دارید پس باید به نکات مهم در حراج صندلی اداری توجه ویژه ای داشته باشید. از جمله نکاتی که باید به آنها دقت کنید ویژگی هایی است که باید صندلی های منتخب شما داشته باشند تا ارزش خرید آنها ثابت شود.

راحتی اولین نکته ای است که باید بدان بیشتر توجه کرد چرا که افراد تقریبا یک چهارم از طول سال را قرار است بر روی آن نشسته و به فعالیت های روزانه خود رسیدگی کنند پس این راحتی باید اسباب آرامش را برای پرسنل به خوبی فراهم کند. انعطاف پذیری باید جزء جداناپذیر یک صندلی اداری باشد چرا که قابلیت عملکرد بهتری را برای فرد به همراه دارد.

قابلیت چرخش امکان حرکت راحت تر را در محیط ایجاد کرده و صندلی را کاربردی تر می کند. به دلیل اختلاف افراد در بلند قد بودن و یا کوتاه بودن از جمله الزامات یک صندلی اداری مناسب قابلیت تنظیم ارتفاع آن می باشد. فراموش نکنید که همواره توجه به نکات مهم در حراج صندلی اداری شما را از انتخاب  و خرید های نا به جا و اشتباه مصون می دارد.

توجه به عرض و عمق در حراج صندلی اداری

توجه به عرض و عمق در حراج صندلی اداری از جمله ملاحظات مهم به شمار می رود. به طوری که انحنای بکار گرفته شده در صندلی باید به شکل s باشد تا در هنگام تکیه دادن، گودی کمر محافظت شود. کفی و پشتی صندلی اداری اصولا باید از جنسی انتخاب شوند تا ایجاد تعریق نکرده و موجب چسبیدن لباس افراد به صندلی نشود. همچنین از مفصل گردشی خوبی برخوردار باشد تا افراد بذون نیاز به نیروی بدن خود بتوانند به تمامی قسمت های میز دسترسی پیدا کنند. پشتی صندلی باید از گردن تا لگن را تحت پوشش خود درآورد.

عرض مناسب برای صندلی اداری بین ۴۳ تا ۵۰ سانتی متر می باشد. این مقدار باید به اندازه ای باشد تا بدن افراد را به خوبی پشتیبانی کند. عمق صندلی نیز باید به نحوی باشد تا فرد به راحتی با تکیه بر صندلی به انجام امور روزانه خود بپردازد طوری که فاصله میان پشت زانوها و صندلی بین ۵ تا ۱۰ سانتی متر باشد.

ارزیابی جزئیات در حراج صندلی اداری

زمانی که در حراج صندلی اداری شرکت می کنید مطمئنا برای خرید اقلام اداری و صندلی اطلاعات لازم را از قبل کسب کرده اید. توجه داشته باشید که علاوه بر کسب اطلاعات پیرامون محصول مورد نظر باید حتما قبل از خرید، اقلام مورد نظر را مورد ارزیابی دقیق خود قرار دهید. مثلا توجه کنید که پشتی صندلی باید قابل تنظیم باشد و شکل انحنایی داشته تا از کمر و ستون فقرات به خوبی حمایت کند.

پاها باید به راحتی بر روی زمین قرار گیرند در غیر این صورت باید ارتفاع صندلی بر اساس قد شما تنظیم گردد. ارتفاع دسته صندلی برای بازو باید به اندازه ای باشد تا به شانه ها فشاری وارد نیاید.

همچنین در حالت نشسته بر روی صندلی باید مرکز صفحه مانیتور به راحتی قابل رؤیت باشد. نشیمن صندلی نیز باید به اندازه کافی بلند باشد. بالشتک صندلی بهتر است که از فوم سرد تهیه شده باشد چرا که باقی مواد به سرعت خراب شده و کارایی اولیه را نخواهند داشت.

موارد ذکر شده تنها اقداماتی است که به هنگام ارزیابی جزئیات در حراج صندلی اداری باید توسط خریداران عزیز مورد توجه قرار گیرد تا از خرید خود رضایت کامل را کسب کنند.

برای مشاهده انواع مبلمان اداری بر روی لینک بالا👆👆

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان