صندلی اداری به دلیل استفاده های زیاد از ملزومات مهم به شمار می رود. جزئی در یک محیط کاری امکان پذیر نمی باشد. برخی از شرکت ها برای پایین آوردن هزینه های خود اقدام به تهیه صندلی اداری ارزان می کنند اما از این نکته غافل هستند که ممکن است در دراز مدت به پرسنل خود آسیب جدی رسانده و سلامتی را از آنها سلب کنند. امروزه صندلی اداری ارزان همان صندلی های اداری ثابتی هستند که در اکثر ادارات برای قسمت سالن انتظار مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل نداشتن کیفیت و استانداردهای لازم و فشاری که بر مهره ها و کمر وارد می کند، نمی تواند انتخاب مناسبی برای کارمندان باشد.

صندلی اداری ارزان چه ویژگی هایی باید داشته باشد

صندلی های اداری بخش مهمی از یک دفتر اداری محسوب می شوند چرا که افراد  هنگام استفاده از آن باید حس خوبی داشته باشند. برای خرید صندلی اداری ارزان لازم است تا بدانیم صندلی اداری ارزان باید چه ویژگی هایی داشته باشد. اولین نکته رعایت اصول ارگونومیکی در طراحی و تولید صندلی است. به نظر برخی از افراد مهم ترین ویژگی یک صندلی خوب ارگونومیک بودن آن است. ارگونومی علم مهندسی است که که هدف آن طراحی برنامه ها، ابزار و وسایلی در جهت حفظ سلامت بدن انسان است. یک صندلی ارگونومیک علاوه بر سلامت فیزیکی، سبب کیفیت عملکرد احساسی و روانی افراد خواهد شد.

تمامی صندلی های اداری اصولا دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و دسته ها هستند. اما بهترین صندلی اداری حداقل دارای ۵ تنظیم مختلف می باشد. ویژگی های مهم قابل تنظیم عبارت است از پشتی کمر، ارتفاع بازو، ارتفاع پشت صندلی، زاویه صندلی و کنترل شیب صندلی.

موادی که صندلی از ان ساخته می شود همانند ویژگی ارکونومیک بودن دارای اهمیت است. صندلی اداری خوب باید از موادی ساخته شود که علاوه بر احساس راحتی در افراد، قابلیت رد شدن هوا مانند تور را داشته باشد تا به هنگام نشست های طولانی مدت حس ناخوشایندی ایجاد نکند. امروزه اغلب صندلی های اداری با روکش چرم مصوعی تهیه می شوند. چرم های مصنوعی به دلیل وجو پلی اورتان از کیفیت بالایی برخورداند و علاوه بر انعطاف پذیری بالا، نظافت آنها آسان بوده و قیمت نسبتا خوبی دارند.

امکان تنظیم ارتفاع در صندلی اداری ارزان

اگر صرفا به دنبال پرداخت هزینه های کم هستید و قصد دارید صندلی اداری ارزان تهیه کنید حتما به امکان تنظیم ارتفاع در صندلی اداری ارزان دقت کنید. از مهم ترین ویژگی های صندلی اداری تنظیم ارتفاع می باشد. تنظیم ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین و ارتفاع زیردستی ها از جمله آنهاست. تنظیم ارتفاع پنوماتیک ساده ترین نوع تنظیماتی است که برای صندلی در نظر گرفته می شود. بدین ترتیب اهرمی که با کمک یک دست ارتفاع را تنظیم می کند برای این کار در نظر گرفته می شود.

این اهرم به صندلی کمک می کند تا با کمک آن بالا و یا پایین حرکت کند. با نشستن بر روی صندلی، به طور خودکار پایین می رود و برای تنظیم آن بر اساس قد تنها کافی است کف پاهای خود را به صورت صاف بر زمین گذاشته تا ارتفاع مورد نظر محاسبه شود. با استفاده از این جک پای افراد به طور استاندارد بر روی زمین قرار خواهد گرفت در نتیجه گردش خون به صورت مطلوب و درست صورت گرفته و در طولانی مدت دچار پا درد و پا کمر درد نخواهند شد. فراموش نکنید به هنگام خرید، امکان تنظیم ارتفاع در صندلی اداری ازران را بسیار موشکافانه مورد بررسی قرار دهید.

دوام صندلی اداری ارزان

دوام صندلی اداری ارزان از جمله موارد مهم به شمار می رود. قاعدتا شما به دنبال محصولی هستید که از دوام بالایی برخوردار باشد. صندلی اداری که بتواند به راحتی وزن یک فرد را تحمل کند. بدین صورت که مواد اولیه آن باید بسیار مرغوب باشد تا تحمل وزن های سنگین را نیز داشته و از هم جدا نشود. برای ثبات بیشتر به دنبال دوام صندلی اداری ارزان، یک صندلی خوب باید پایه ی ۵ نقطه ای داشته باشد. جنس پارچه ی استفاده شده و فوم هایی که برای نشیمنگاه و دسته ها و همچنین بالشتک پشت سر استفاده می شود در دوام صندلی بسیار مؤثر است.

پس به هنگام انتخاب دقت زیاد و حوصله بیشتری را برای تحقیق در مورد مواد اولیه بکارگرفته شده به کار بگیرید. بهترین راه در این شرایط خرید از فروشگاه های معتبر است تا علاوه بر خرید مناسب از اعتبار و کیفیت کارخانه تولیدکننده اطلاعات دقیق و درستی داشته باشید. پیشنهاد ما خرید محصولات مجموعه فرامین به عنوان تولید کننده بزرگ و معتبر با بکارگیری بهترین مواد اولیه می باشد.

دیدن و انتخاب انواع مبلمان اداری 👆👆

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان