خرید و انتخاب میز اداری موضوع بحث همگی مدیران می باشد. این میزها انواع مختلفی دارند که به مدل و سبک های متفاوتی ساخته و عرضه می شوند. تعدد طرح ها گستره وسیعی از انتخاب را در اختیار مشتریان قرار می دهد. تجهیز میزهای اداری مهمترین بخش در حوزه دکوراسیون سازمان و موسسه ها به شمار می رود. توجه به زیبایی در کنار کیفیت محصولات بسیار اهمیت داشته چرا که ساعات طولانی را افراد قرار است در کنار آن صرف کنند.

ارگونومیک بودن میز اداری همچون صندلی ها برای دوری از مشکلات فیزیکی نیز قابل توجه است. میز اداری ام دی اف یکی از انواع میز اداری به شمار می رود که در طرح ها و رنگهایی به خواسته مشتریان تولید می شود. بهترین و مرغوب ترین میز اداری ام دی اف با قطر ۱۶، ۲۵ و ۳۲ میلی متر ساخته می شود.

انواع میز اداری فرامین ام دی اف

برای مشاهده مشخصات میز های ام دی اف اداری بر روی محصولات زیر کلیک نمایید. 

پس از مشاهده محصولات، میز اداری مورد علاقه ی خود را به سبد علاقه مندی ها اضافه کنید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. شما می توانید از طریق واتساپ نیز با ما در ارتباط باشید.

استاندارهای میز اداری ام دی اف

در استاندارد میز اداری ام دی اف میز های اداری مطابق با اصول ارگونومیکی ساخته می شود. دلیل اصلی این اتفاق این است که آسیب رسانی به کارمندان را بسیار کاهش دهد. این نوع طراحی میز اداری ام دی اف که سبب دوری خستگی های روزمره شده، با حفظ سلامت کارمندان و مدیران راندمان کار را بالا می برد.

این خصیصه مهم در انواع میز مدریت، میز کارمندی، میز کارشناسی، میز گروهی و… رعایت می شود. از دیگر استاندارهای میز اداری ام دی اف وجود لبه های پی وی سی در پیرامون کار می باشد که علاوه بر زیبایی کیفیت فوق العاده ای به کار می بخشد.

روکش میز اداری ام دی اف

ام دی اف از محصولات پرکاربردی است که به صورت خشک تولید می شود و قابلیت دارد تا پس از تولید روکش شود. روکش میز اداری ام دی اف دو خصیصه ی بسیار مهم دارد، اول خاصیت تزیین دارند که سبب زیبایی هر چه بیشتر محصول خواهند شد و دوم اینکه سبب بالا بردن دوام و مقاومت می شوند. این ویژگی مهم امکان استفاده از چوب ام دی اف را در مکانی مانند آشپزخانه نیز به راحتی فراهم می آورد. متداول ترین و پر استفاده ترین روکش برای چوب ام دی اف روکش ملامینه است. در این فرایند کاغذهای نقش داری که قبلا به چسب آغشته شده اند با فشار و حرارت بر روی قسمتی از چوب ام دی اف چسبانده می شوند که میتواند انتخاب بسیار مناسبی به عنوان روکش میز ام دی اف باشد.

ویژگی های مهم میز اداری ام دی اف

اگر میز اداری با چوب ام دی اف تولید گردد می تواند خصوصیات مهمی را با خود به همراه داشته باشد. مثلا می تواند دارای خصوصیات مکانیکی و فیزیکی بالایی باشد. همچنین قابلیت ابزارخوری و ماشین کاری، دارای سطوح صاف و متراکم، دارای خاصیت شکل پذیری و لبه های صاف، پروفیل دانسیته یکنواخت، قابلیت انجام عملیات روکش سازی های مختلفی چون چوب، رنگ آمیزی و…، پایداری و مقاومت در برابر فشار ، برخورداری از زیبایی ظاهری و طبیعتی همچون چوب، قیمت های مناسب در تولیدات، تولید در ضخامت و ابعاد مختلف نیز از ویژگی های مهم میز اداری ام دی اف به شمار می روند.

خاصیت زنده بودن و گرمایی که به محیط می بخشد و همچنین منظم نشان دادن محیط، ایجاد هارمونی یکدست در دکوراسیون از دیگر ویژگی های مهم میز اداری ام دی اف می باشد.

 

برای دیدن همه میزهای اداری ام دی اف ما به لینک بالا بروید👆

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان