انواع میز اداری پایه فلزی فرامین

برای مشاهده مشخصات میز های اداری پایه فلزی بر روی محصولات زیر کلیک نمایید. 

پس از مشاهده محصولات، میز اداری مورد علاقه ی خود را به سبد علاقه مندی ها اضافه کنید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. شما می توانید از طریق واتساپ نیز با ما در ارتباط باشید.

میز های اداری انواع مختلفی دارد که مشتریان بر اساس نیاز خود آنها را خریداری می کنند. اگر فضای کمی برای میز در نظر گرفته اید و قصد دارید استفاد خیلی زیادی از میز نداشته و وسایل سنگینی بر روی آن نگذارید حتما از میزهای لوکس استفاده کنید. اگر هم قصد استفاده مکرر دارید و می خواهید از وسایل سنگین بر روی میز استفاده کنید حتما از میز اداری پایه فلزی استفاده کنید. این میز علاوه بر کیفیت و زیبایی از استقامت خوبی در برابر وزن زیاد و حتی جابه جایی های مداوم خواهد داشت.

میز اداری پایه فلزی محصولی کاربردی و مناسب جهت دکوراسیون محل کار و یا منازل می باشد. این محصول می تواند به عنوان میز تحریر، میز کامپیوتر، میز کارمندی و … مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی های میز اداری پایه فلزی

امروزه ترکیب متریال های مختلف همچون شیشه و چوب، فلز و چوب، فلز و شیشه و… در کنار یکدیگر نه تنها از محبوبیت زیادی در صنعت مبلمان اداری برخوردار است، در صنعت مبلمان خانگی نیز طرفداران خاص خود را دارد. بکارگیری متریال های مختلف در جوار هم در انواع مبلمان اداری امکان پذیر است، که هر کدام ویژگی های مربوط به خود را دارند. میز اداری کارمندی، میز اداری کارشناسی، میز مدیریت و… از این قبیل اند.

میز اداری پایه فلزی به دلیل بکارگیری فلز در پایه ها زیبایی خاصی دارد که با دیگر اقلام به راحتی هماهنگ می شود. از ویژگی های میز اداری پایه فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد

دارای پایه های فلزی آبکاری شده جهت زیبایی بیشتر در محصول

بکارگیری صفحه ام دی اف با قابلیت انتخاب ضخامت ۱۶ و یا ۳۲ میلیمتر

استفاده از متریال های مرغوب برای تولید محصول در جهت بالا بردن کیفیت

تنوع بالا در انتخاب رنگ صفحه روی میز و امکان استفاده در دکوراسیون کلاسیک و مدرن از دیگر ویژگی های میز اداری پایه فلزی به شمار می روند.

سفارشی سازی میز اداری پایه فلزی

مجموعه فرامین سالهاست که به صورت تخصصی اقدام به تولید میز اداری پایه فلزی نموده است. در شرکت فرامین این میز با ترکیب منحصر به فرد فلز و ام دی اف در کنار همدیگر تولید می شود. جنس پایه ی این محصول از پروفیل آهن و پوشش رنگ الکترواستاتیک است. پایه های این میز برای ایجاد سطح همتراز قابل تنظیم است. مشتریان با توجه به سلیقه شخصی می توانند برای تغییر در اندازه و ارتفاع این میز از طریق سفارشی سازی میز اداری پایه فلزی در سایت مجموعه فرامین اقدام به خرید کنند.

سفارشی سازی میز اداری پایه فلزی در مجموعه فرامین از طراحی تا تولید را شامل می شود. بکارگیری بهترین متریال به همراه یراق آلات مقاوم از ویژگی های این محصول است. محصولات سفارشی فرامین بر پایه ی طراحی ظریف  و کاربر محور تولید و به مشتریان تحویل داده می شوند. این محصولات می توانند شامل مبلمان اداری مدرن و یا مبلمان اداری کلاسیک باشند که در عین حال هر دوی آنها به دلیل بکارگیری تخصص طراحان ماهر بسیار شیک و جذاب خواهند بود.

چرا میز اداری پایه فلزی بخریم

ما تولید کننده پایه فلزی میز اداری هستیم و با وجود انواع مختلف میز اداری اما باز هم برخی از افراد برای انتخاب مناسب میز اداری سردرگم هستند. انتخاب میز اداری که قرار است ساعت ها مورد استفاده کارمندان قرار گیرد که رابطه مستقیمی با میزان راندمان کار آنها دارد بسیار حائز اهمیت است و همچنان استحکام بالا در طولانی مدت بسیار مهم است. در این میان مجموعه فرامین برای افرادی که مشکل پسند هستند و اصولا از طرح های ساده و در عین حال کارامد لذت می برند خرید میز اداری پایه فلزی را پیشنهاد می دهد. پس در اینجا پاسخ به این سوال که چرا میز اداری پایه فلزی بخریم ضروری می شود. میز اداری پایه فلزی اصولا دارای طرح های ساده و با کارایی بالا می باشد. قابلیت حمل آسان دارد و در طولانی مدت بسیار به صرفه است.

 این میز دارای سیستم مونتاژ است که همین عامل سبب سهولت در جا به جایی شده که به دلیل آسودگی در دمونتاژ و مونتاژ کاربران به راحتی می توانند آن را باز و بسته کنند. یکنواختی و عدم تغییر رنگ، استفاده از ام دی اف که سبب استحکام بیشتر میز می شود و ابعاد استاندارد بر پایه ی اصول ارگونومیک از دلایلی است که می تواند پاسخ مناسب و منطقی برای  برای اینکه چرا میز اداری پایه فلزی بخریم باشد.

میز پایه فلزی

میز پایه فلزی با استحکام بالایی که در پایه ها دارا می باشد یکی از گزینه های مرغوب برای خرید می باشد. نکاتی که برای آن باید در نظر گرفت این است که در طراحی میز های پایه فلزی فرامین زیبایی در کنار رنگ های مخصوص فلز بسیار با اهمیت بوده و باعث شده جذابیت این مدل میز ها بسیار بالا باشد. در خرید این مدل میز ها شک نکنید قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا و دوام طولانی مدت تضمین خرید این مدل میز های همراه با ضمانت نامه می باشد.

میز مدیریت پایه فلزی

آیا میتوان میز مدیریت پایه فلزی با زیبایی بالا را تجربه کرد ؟ بله چرا که نه میز های فرامین در کنار زیبایی بالا کیفیت و ضمانت نامه معتبر را همراه دارد. نکته این است که برای طراحی این میز ها از طراحان حرفه ای ایده پردازی گشته تا شما تجربه ای متفاوت را داشته باشید.
 
از طریق لینک زیر میتوانید محصولات مرتبط با میز پایه فلزی را مشاهده نمایید👇
مشاوره آنلاین مشاوره رایگان