میز دانش آموزی عمدتا باید با استحکام بالایی تولید گردد. میز هایی که در فرامین ساخته می شوند به منظور ایجاد زاویه ی مناسب میان ساعد و بازو دارای طراحی خاص هستند. صفحات روی میز ها با روکش ام دی اف، و توجه به اصول ارگونومیک از ویژگی های یک میز دانش آموزی است. معمولا در میز های دانش آموزی باید قسمتی برای نگهداری کتاب ها و وسایل تعبیه گردد.

استانداردهای ارگونومی طی سالهای اخیر بسیار مهم شمرده شده و نسبت به گذشته توانسته میان طراحان از توجه خاصی برخوردار گردد. این اصول ساده و زیبا امروزه در تمامی میز هایی که از استانداردها پیروی می کنند دیده می شود. میز های دانش آموزی نیز قوانین خاص خود را برای ساخت و طراحی دارد. که باید رعایت گردد.

انواع میز دانش آموزی فرامین

برای مشاهده مشخصات میز های اداری بر روی محصولات زیر کلیک نمایید. (ارسال به سراسر کشور)

انواع میز دانش آموزی

انواع میز دانش آموزی بر اساس نوع کاربرد آن تعریف می گردد. میز دانش آموزی به عنوان نیمکتی که در مدارس و مراکز آموزشی و فرهنگی مورد استفاده قرار می گیرد. این میز در اندازه های متفاوتی تولید و روانه بازار می گردد. ارتفاع و ابعاد این نیمکت ها بسته به سن افراد نیز متفاوت خواهد بود. نیمکت هایی که برای مدارس زیر ۱۰ سال تولید می گردد و نیمکت هایی که برای مراکز فرهنگی بالای ۱۰ سال طراحی می گردد که از لحاظ اندازه کاملا با هم متفاوت هستند چرا که کارایی آنها با هم در تضاد است.

از انواع میز دانش آموزی می توان محصولاتی را ذکر کرد که در منازل به عنوان میز مطالعه برای دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرد. این میز ها که از اندازه های متفاوتی برخوردارند برخلاف میز دانش آموزی مخصوص مراکز آموزشی می توانند با دکوراسیون اتاق کودک هماهنگ باشند و بر اساس اندازه، رنگ و متریال قابل تغییر باشد.

قیمت میز دانش آموزی مدرسه

قیمت میز دانش آموزی مدرسه متغیر می باشد. برخی از مشتریان ترجیح می دهند برای جلب نظر کودکان هماهنگ با دکوراسیون کلی مدرسه میز دانش آموزی را سفارش دهند. برخی دیگر متریال های مور استفاده در میز برایشان از اهمیت خاصی برخوردار است و سعی دارند از مواد اولیه بسیار مرغوب و گران قیمت برای تولید و طراحی بهره برده شود.

علاوه بر متریال ها، طراحی و رنگ های خاص می تواند قیمت میز دانش آموزی مدرسه را بالا ببرد. وجود فلز و با پلاستیک در برخی از مدل ها نیز می تواند علاوه بر پایین بردن قیمت زیبایی خاصی به کار ببخشد. مثلا می توان به جای استفاده از چوب برای روکش میز از چلاستیک فشرده بهره برد. انواع مختلف در طرح و اندازه توسط تولیدکنندگان عرضه می گردد که می توانید بر اساس بودجه ی در نظر گرفته شده دست به انتخاب بزنید.

خرید میز دانش آموزی تکنفره

میز دانش آموزی با وجود انواع مختلف و تنوعی که در خود پنهان کرده اما نمی تواند انتخاب های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. به دلیل سن کم دانش آموزان، ابعاد، اندازه، ازتفاع و حتی متریال ان نمی تواند از انواع مختلفی انتخاب گردد چرا که علاوه بر ایجاد خستگی، کودکان را از یادگیری دلسرد می کند. در این میان میزهایی تولید می گردد که تنها برای استفاده یک نفر طراحی و تولید می گردند. میز دانش آموزی تکنفره که بیشتر در مدارس کاربرد دارد می تواند در مدل ها و متریال های مختلف ساخته شود. اما استانداردهای لازم را باید رعایت کند.

هنگام خرید میز دانش آموزی تکفره حتما به استانداردهای لازم توجه و دقت کنید. مواد اولیه را مورد بررسی قرار دهید. خشکی و سفتی بیش از حد میز و نیمکت در کودکان احساس خستگی ایجاد می کند.

برای خرید انواع میز دانش آموزی وارد لینک 👆 شده و آنها را به سبد علاقه مندی های خود اضافه کنید.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان