امروزه پارتیشن اداری مدرن نیز بیشتر در فضاهایی با معماری مدرن به کار گرفته می شود. وجود چوب، شیشه های رنگی و یا طرح دار، به کارگیری انواع فلزات به طور یکجا و یا تنها پارتیشن اداری مدرن را مبدل به یک سبک خاص و به روز کرده است. طرح هایی که با توجه به نیاز مشتریان و سبک دکوراسیون محل زندگی کار مشتریان قابل تغییر خواهد بود.

مجموعه فرامین افتخار دارد که با تولید انواع پارتیشن اداری مدرن به صورت  پارتیشن اداری دو جداره، پارتیشن اداری تک جداره در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

پارتیشن اداری مدرن آکوستیک

سبک پارتیشن اداری تاثیر زیادی بر روی زیبایی دکوراسیون شرکت و یا منازل دارد. پارتیشن اداری که برای ایجاد نظم و احداث فضای خصوصی و نیمه خصوصی کاربرد دارد امروزه در فضاهای مختلف تجاری، فرهنگی، آموزشی و… مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن اداری متحرک قابل جا به جایی است. پارتیشن اداری ثابت نیز با کمترین صدمه می تواند در محل کارشما نصب و فضا را از حالت یکنواخت و ساده به فضایی منحصر به فرد تبدیل کند.

امروزه جلوگیری از سر وصدا و عبور صداهای مزاحم در میان اتاق ها در فضای اداری به یکی از دغدغه های مهم مدیران مبدل شده است. این مسئله استفاده از پارتیشن های اداری را در هر محیطی محدود ساخته است. اما پارتیشن اداری مدرن آکوستیک خوشبختانه توانسته با ویژگی های منحصر به فرد خود تا حد زیادی این مشکل را برطرف سازد. چرا که این پارتیشن اداری عایق صوتی بوده و هیچ گونه صدایی را از خود عبور نمی هد.

کیفیت پارتیشن اداری مدرن

مجموعه فرامین در طراحی، ساخت و نصب با کیفیت پارتیشن اداری مدرن از استاندارد بالای اجرا برخوردار است. تولید با استانداردهای لازم، گروه های آموزش دیده متخصص جهت نصب کالاها برای شما محصولات سالم و زیبا را به ارمغان خواهد آورد. در مجموعه فرامین کارشناسان کارآزموده و خبره ضمن مشاوره رایگان در جهت انتخاب پارتیشن اداری مناسب از محل پروژه بازدید کرده و متناسب با نیاز شما مشتریان عزیز به طراحی چندین نقشه که درخور مجموعه کسب و کار شما باشد می پردازند.

بدین منظور مشاوره ، نیازسنجی و تحقیق در ارتباط با نوع فعالیت و همچنین اطلاع از اهداف کوتاه مدت و بلندمدت سازمان، کسب اطلاعات مربوط به بخش های مختلف که برای پارتیشن بندی گزینش شده اند، در راس کار متخصصان قرار می گیرد. گروه فنی با بهره گیری از حرفه ای ترین افراد علاوه بر فراهم آوردن اقلام اداری مورد نیاز، توانایی انجام طراحی محیط اداری از صفر تا صد را بسیار دقیق و با کیفیت می تواند بر عهده گیرد.

قیمت پارتیشن اداری مدرن

قیمت پارتیشن اداری مدرن با توجه به متریال هایی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت خواهد بود. اگر به دنبال خرید پارتیشن اداری قیمت مناسب هستید می توانید به بازار های دست دوم سری بزنید. اما در نظر داشته باشید که اگر یک بار هزینه درستی را انجام دهید دیگر لازم نیست در آینده متحمل هزینه های بیشتری شوید.

پارتیشن اداری دست دوم به دلیل استفاده طولانی مدت، ممکن است به هنگام جا به جایی و یا با ضربه ای کوچک دچار اختلال شده و شما مجبور باشید برای بازسازی آن دوباره مجبور به پرداخت هزینه شوید. پس هم اکنون برای دریافت لیست قیمت پارتیشن اداری مدرن با کارشناسان فرامین تماس بگیرید.

مشاهده محصولات پارتیشن اداری مدرن فقط با یک کلیک 👆

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان