پارتیشن شیشه ای همیشه سوال این است که آیا گزینه ای مناسب برای فضای کاری می باشد ؟ امروزه در دنیای مدرن، کار قسمت اعظمی از زندگی ما را اشغال کرده است. بسیاری از مدیران همواره در صدد ارائه فضای کاری بهتر برای کارمندانشان هستند. آنها قصد دارند بهره وری را افزایش داده و با افزودن عناصر شیشه ای در محیط میزان استرس را کاهش دهند. یکی از این عناصر می تواند نصب پارتیشن های شیشه ای باشد.

مجموعه فرامین متخصص در امر طراحی دیوارهای سفارشی است که برای اکثر محیط های اداری مناسب می باشد. سیستم پارتیشن های شیشه ای فرامین با ظاهری پیشرفته تر، اعتماد بیشتری را در ذهن شرکا، مشتریان و… ایجاد خواهد کرد.

پارتیشن شیشه ای برای افزایش بهره وری کارمندان

مطالعات اخیر کارایی پارتیشن های شیشه ای در افزایش بهره وری و خلق و خوی کارمندان را ثابت کرده است. نور طبیعی به راحتی از شیشه ها عبور کرده و با روشن سازی فضای اداری سبب بالا بردن روحیه کارکنان می شود. با افزودن سیستم دیوارهای شیشه ای کارمندان به خوبی بر کار خود تمرکز می کنند. علاوه بر آن به صورت بصری سبب افزایش فضای کار شده و ارتباط و اعتماد میان کارمندان را بهبود خواهد بخشید.

پارتیشن های شیشه ای محل کار را تمیز ، زیبا و مدرن نشان می دهند. سیستم های دیوارهای شیشه ای فرامین ظاهری معاصر را ارائه داده که برای هر سبک و سلیقه ای مناسب می باشد. دیوارهای شیشه ای بدون قاب هیچ گاه قدیمی نخواهند شد به همین دلیل است که این روزها بیشتر طراحان داخلی برای جداسازی و دیزاین فضا از این مدل ها بهره می برند.

تاثیرات پارتیشن شیشه ای در صرفه جویی انرژی

شیشه دارای ویژگی های انتقال نور می باشد به همین سبب پارتیشن های شیشه ای شفاف مجموعه فرامین امکان صرفه جویی در انرژی را فراهم می کند. این مدل از پارتیشن ها از مقاومت و قابلیت اطمینان بالایی برخوردار هستند. فناوری مدرن ساخت در پارتیشن ها، مقاومت شیشه در برابر ضربه های فیزیکی را تضمین خواهد کرد.

پارتیشن های شیشه ای با فراهم آوردن مقدار زیادی نور محیط اداری را کامل روشن می سازند طوری که دیگر در طی روز شما مجبور به استفاده از منابع نوری مصنوعی نخواهید بود. بدین صورت با کاهش مصرف برق علاوه بر کم کردن گرمای محیط در هزینه های آتی شرکت نیز صرفه جویی خواهید کرد.

دیوارهای پارتیشن شیشه ای فرامین

پارتیشن های شیشه ای فرامین به راحتی می تواند به عنوان یک دیوار عمل کند، به عنوان مثال می تواند برای دیوارهای سرویسهای بهداشتی، پانل های جداکننده فضا در ادارات، پانل هایی برای فضاسازی های خاص در آشپزخانه ها و دیگر موارد مورد استفاده قرار گیرد. این دیوارها را می توانید به صورت کاملا شخصی سازی شده طراحی تا اهداف زیبایی شناسانه ای را برآورده ساخت.

دیوارهای پارتیشن شیشه ای فرامین می تواند با قاب و یا بدون قاب طراحی و ساخته شوند. محصولات پارتیشن اداری فرامین به جهت پرورش احساسات مفهوم طراحی باز دکوراسیون، حس بصری از وجود فضایی بیشتر، ایجاد تداوم در دید، بسیار ایده آل می باشد.

 

مزایای پارتیشن شیشه ای:

امروزه تیم های طراحی در تلاشند تا جایی که امکان دارد هزینه های طراحی و دکوراسیون دفاتر اداری را پایین بیاورند. همانطور که می دانید برنامه ریزی چیدمان و دیزاین محیط اداری در هر کسب و کاری کاملا متفاوت خواهد بود. بنابراین فردی که داری ملک اداری است با هر گروه از مشاغل مختلف نمی تواند طراحی و کارایی آن را تغییر دهد. انواع پارتیشن های شیشه ای با به حداقل رساندن هزینه ها سبب گرایش بیشتر مدیران به این محصولات اداری شده است. این پارتیشن ها بصورت های مختلفی قابل تولید و استفاده هستند که لازم است دلایل مهم مفید بودن این نوع پارتیشن اداری را بدانید:
– سهولت انتقال به مکان های دیگر و موقعیت های جدید یکی از ویژگی های مهم پارتیشن های شیشه ای محسوب می شود. این نوع پارتیشن ها که برای حمل آسان تر طراحی می شنوند امکان طرح بندی های مختلفی را برای مدیران فراهم کرده که به ایجاد اتاق های کوچک متعدد و فضاهای کاری با پلان های بازبه همراه اتاق های کنفرانس در مجاور کمک شایانی می کند.
– پارتیشن های شیشه ای این امکان را می دهد تا صدای محیط در فضاهای کاری بزرگ کاهش یابد، بدون اینکه به ظاهر و طراحی داخلی آسیبی وارد گردد. پارتیشن های شیشه ای نیمه ارتفاع هم تا حدودی صدای محیط را کم کرده و در عین حال تمامی ویژگی های محیط اداری با پلان باز را دارا می باشد.
– چنانچه قصد تغییر فضای داخلی شرکت را با توجه به مخاطبین هدف خود داشته باشید دیوارهای شیشه ای یکی از مقرون به صرفه ترین انتخاب ها می باشند. چرا که بدون نیاز به ابزار خاصی به راحتی جا به جا خواهند شد. به طور کلی پارتیشن های ثابت یا متحرک هر دو از لحاظ زیبایی، ظاهری شیک داشته که با گرایشات طراحی مدرن کاملا مطابقت دارند.
– با انتخاب سیستم پارتیشن شیشه ای با کیفیت بالا پس از مدتی متوجه کاهش هزینه های جاری و افزایش نرخ اشتغال در آینده خواهید شد.

ره های دیگر برای خرید محصولات پارتیشن شیشه ای

یکی از راحت ترین راه ها برای خرید کلیک بر روی دکمه بالاست. پس از جستجو می توانید پارتیشن مورد نظر خود را انتخاب به به سبد علاقه مندی ها اضافه کنید. در ضمن طی انجام مراحل می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان