استارت آپ ها شرکت های شلوغی هستند که همواره منتظر وعده های آتی اند. در میان این آشفتگی سازمان یافته، یک کسب و کار جدید باید برای همه چیز آماده باشد، از یک چرخش ناگهانی تا شروع یک رشد. فضای کار نیز باید  برای تطبیق با استخدام های سریع و یا جا به جایی های دوره ای آماده باشد.  انعطاف پذیری مقوله ی بسیار مهمی است، اما اطمینان ازینکه فضای فیزیکی با نیازهای متغیر شما انطباق پیدا کند کار آسانی نیست. در اینجا چند ایده برای چیدمان و انتخاب مبلمان آورده شده که به شما برای راه اندازی کسب و کار استارت آپی همراه با رشد پویا کمک خواهد کرد.

1-همیشه مبلمان اداری نرم انتخاب کنید.

امروزه دفاتر مدرن دیگر فضای لوکس بزرگ برای نگهداری مبلمان های خانگی حجیم را ندارند. مبلمان اداری نرم با عملکرد مناسبی را برای اینکه فضای کار تمیز، راحت و حرفه ای به نظر برسد انتخاب کنید. این مورد به شما اجازه می هد تا قسمت بیشتری از فضا را دیزاین کرده و محل کارتان آرام و پر انرژی به نظر برسد.

2-به راحتی قابل حمل باشند

مبلمان اداری انتخاب کنید که به راحتی قابل حمل باشد، مانند فایل های چرخ دار که می تواند به سرعت برای سازمان دهی فضا به جهت اضافه شدن یک میز اداری و یا یک کارمند جدید به شما کمک کند. میزهای انفرادی و صندلی های اداری چرخ دار انتخاب کنید، تا  برای طراحی مجدد و سریع دفتر نیاز به حمل کردن وسایل سنگین نباشد.

3-فضاهای کار مشترک

استارت آپ ها در محیطی رشد می کنند که ارتباط میان کارمندان بسیار راحت است. کارمندان خود را با اتاق و فضاهای کوچک محدود نکنید. طراحی باز دفاتر می تواند موجب معجزه های شگفت انگیزی برای روحیه و روابط تیم شما باشد، در عین اینکه شور و نشاط را در فضای کار ایجاد می کنید سبب جذب نیروهای بالقوه کار خواهید شد. حدف دیوارهای جداکننده به شما فرصت استفاده از میزهای مشترک بزرگتر را برای بخش کارتیمی و اتاق های فکر خواهد داد. این میزها حتی می توانند به عنوان میز های موقتی برای کارمندان جدید یا کارآموزانی که به دنبال یادگیری هستند در نظر گرفته شوند.

4-بی نظمی را کنار بگذارید

عادات بی نظمی در دفاتر می تواند فضای کاری شما را از لحاظ بصری به شدت تقلیل دهد. با در اختیار گذاشتن فضای لازم برای مدارک و وسایل کارمندان خط مشی فضای کار آزاد را در پیش بگیرید. فایل های اداری کوچک انفرادی به همراه ست شلف های بزرگ که از فضا به صورت عمودی استفاده می کنند، خصوصا برای تمیز نگاه داشتن میز مدیریت از پرونده ها و مدارک و دیگر اقلام بسیار مفید هستند.

5-مناسب با نیازهایتان خرید کنید

خرید مبلمان اداری یک تعهد بزرگ است که می تواند در دراز مدت برای شما هزینه های زیادی را به دنبال داشته باشد، هزینه هایی مانند استهلاک، پارگی و فرسودگی که اغلب حساب نمی شوند. اگر شما قصد تهیه مبلمان اداری را دارید فقط یک برنامه متناسب با نیازهای خود تهیه کنید. سعی کنید همیشه مبلمانی را انتخاب کنید که دقیقا متعلق به چیدمان دفتر شما باشد، چرا که جا به جایی به یک فضای جدید بسیار راحت تر خواهد بود و شما مجبور به فروش آنها نخواهید شد درنتیجه هنگام استخدام افراد جدید نیز می توانید با تغییر مکان مبلمان اداری به سرعت فضا را سازمان دهی کنید.

فرامین ابتکاری نوین new innovative faramin
فرامین ابتکاری نوین new innovative faramin